Meeting leden FPM

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik ga die zaterdag ook vrij spelen. Kom ook.
Ben benieuwd wat de gemiddelde leeftijd wordt van het gezelschap....
Maar zo te zien op dit forum ben ik niet de oudste (stoutste) :have a nice day:

Gemiddelde leeftijd trek ik flink omhoog ben ik bang voor :slow:

ReFa

Registered User
Ik durf er nog niks over te zeggen, hopelijk morgen meer. Maar het idee is wel erg leuk in elk geval!

Robin84

Registered User
Het zou ook erg leuk zijn als de beheerders van deze site erbij zouden kunnen en willen zijn. Ik denk dat sommigen hen ook in levende lijve willen zien, om hun om een handtekening te kunnen vragen [emoji6]. Een soort Meet and Greet.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb de website van het restaurant bekeken en het ziet er allemaal heel goed uit!!

Wereldkeuken
Japans
Sushi & Grill.

Robin84

Registered User
Ik heb de website van het restaurant bekeken en het ziet er allemaal heel goed uit!!

Wereldkeuken
Japans
Sushi & Grill.

Yep! We gaan voor de Wereldkeuken, met heeeel veeeeeel verschillende wok en grilldingen!

Veel en vet, daar ben ik wel van ;-)

Thuur

Registered User
Yep! We gaan voor de Wereldkeuken, met heeeel veeeeeel verschillende wok en grilldingen!

Veel en vet, daar ben ik wel van ;-)

Klinkt goed Robin!
Zo te horen ben je vaste klant daarzo..
Leuk Initiatief ook, zou leuk zijn als dit doorgaat.
Hoeveel aanmeldingen heb je al?

Dennis010

Registered User
In een grijs verleden hadden we de FPM BBQ.... http://www.freakpyromaniacs.com/forum/opmerkingen-en-suggesties/27698-fpm-bbq-summer-2010-de-info.html?highlight=FPM+Meeting

Altijd druk en gezellig. Helaas is dit een beetje doodgebloed wat wel logisch is. Het organiseren is heel veel werk en de animo is mijns inziens aardig gedaald. Ook is het vaak zo als je zoiets organiseert, er altijd wel wat te mekkeren valt door een aantal. Dan gaat de motivatie bij de organisatie er wel uit natuurlijk.

Neemt niet weg dat ik het een leuk initiatief vind Robin. Lovenswaardig dat je dit op je neemt. Ikzelf zie het niet zitten om die dag aanwezig te zijn na een lange dag werken. Succes met het organiseren!

Robin84

Registered User
Klinkt goed Robin!
Zo te horen ben je vaste klant daarzo..
Leuk Initiatief ook, zou leuk zijn als dit doorgaat.
Hoeveel aanmeldingen heb je al?

Nog nooit geweest, maar ik ken het concept ;-). Ik heb twee officiële aanmeldingen via email inmiddels.

EDIT: Inmiddels drie aanmeldingen.

Laatst bewerkt:

White thunder 1

Registered User
Hopelijk komt iemand Densta tegemoet,of mogelijk dat hij word opgehaald in Arnhem,zelf zit ik nog in Dubio want is toch wel een stukkie rijden voor mij,mocht het zo zijn dan kom ik wel via Zevenaar de grens over,maarja wil iemand geen valse hoop geven!En het Idee is zeker leuk,maar ik doe nog geen toezegging.

Robin84

Registered User
Hopelijk komt iemand Densta tegemoet,of mogelijk dat hij word opgehaald in Arnhem,zelf zit ik nog in Dubio want is toch wel een stukkie rijden voor mij,mocht het zo zijn dan kom ik wel via Zevenaar de grens over,maarja wil iemand geen valse hoop geven!En het Idee is zeker leuk,maar ik doe nog geen toezegging.

Ik zie je de 26e maart ;-), haha! Zou leuk zijn!

goofygrunn

Registered User
Wat een topper isdie robin ook he :p Helaas kan ik nog niet zeggen of ik kom ivm wat verplichtingen.
!0 maart is het zo dus ik ga mijn best doen.

D

Deleted member 17038

Guest
Het lijkt me heel erg leuk om ook te komen en ik zal het zeker in overweging nemen. Maar ik ben wel jarig in die week en de kans is groot dat ik er voor kies om dan mijn verjaardag thuis te vieren. :meaw:

Robin84

Registered User
Ik zou het zo leuk vinden als jullie allemaal zouden komen, want ja, wie is nou die man achter die hondje-met-pet profielfoto, welke sjieke kleding draagt onze baron eigenlijk dagelijks en die man met baard, hoe zit het nou echt met zijn filmkennis ;-)?

Allemaal vragen, vragen, vragen....

Ik heb drie aanmeldingen binnen via een email, dus dat mogen er wel een stukje meer worden.

Ik heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Bovenaan