Meer vuurwerk van te voren afgestoken?

rodepo

Registered User
Whow ik geloof dat er hier toch wat mensen poep aan de nieuwe regel hebben :) werd even een protestpotje afgestoken zeg.

fish cracker

Registered User
Hier de 29ste weinig gehoord gister een stuk meer zeker in de verte, alles wel voorbij zien komen, inclusief mega shell. Nu af en toe een harde knal, wel verschrikkelijk sneu die rust op oudjaarsdag

rodepo

Registered User
Buurvrouw vraagt net aan mij waarom ik nog niks heb afgestoken. :thumbup: dus ik zeg, tja dat mag niet meer. Teleurgrsteld ging ze weer naar binnen.

blackpowder

Registered User
Ja hier nu eigenlijk na 10.00 uur ook erg kalm. Denk dat de meeste mensen en ook jongeren zich er aan houden. Iets meer knallen dan gister en eergister om de zelfde tijd.

Denk dat het om 18.00 uur helemaal los gaat.... gezien de schatting van de branche qua vuurwerkverkoop.

Z@P

Registered User
Vrij rustig hier, af en toe knalletje. Denk dat het in de loop van de dag steeds erger gaat worden en vanaf een uurtje of half 4 iedereen lak heeft en los gaat. Dubbel zo hard. Ik ga m'n carbid bus opwarmen...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Derck1986

Registered User
ik kon gewoon uitslapen, normaal wakker van me buurjongens maar nu tot 12 uur kunnen slapen.
dat het voordeel.
Nadeel is dat nu niet meteen cake knal de luchtin mag gooien.

Ischa

Registered User
Hier in de stad is er echt niks aan geluid te merken.
Heb om 10.00 mn project de lucht in geschoten en flink wat cat 1 weggestookt.
Maar voor de rest muisstil...

Z@P

Registered User
Nou, het is hier toch echt non stop aan het knallen, iets minder als normaal maar weinig mensen houden zich in. Tot nu faalt het verbod. Is ook gewoon zinloos.

NGB

Registered User
De 29ste was er nauwelijks vuurwerk te horen hier. Overdag op de 30ste zo nu en dan een knal, maar in de avond ging er toch wel aardig wat de lucht in. Op de fiets naar een maat van mij hoorde je uit vele hoeken toch knallen komen. Al werd het na half 11 toch wel heel stil.

Nu op de 31ste is het eigenlijk vanaf 9.30 uur dat er flink wat geknal te horen is. Wel wat minder dan voorgaande jaren. Die 18.00 uur regel wordt hier dus goed aan de laars gelapt.

flyineddy

Registered User
De harde (illegale) knallen gaan hier net zo door als vorig jaar, evenals de carbidbussen.
Het kleine knal en gier vuurwerk, wat veelal door kinderen werd afgestoken, is wel veel minder.

Gisteravond gingen hier in de buurt aardig veel cakes de lucht in, volgens mij meer dan vorig jaar.

Eddy.

happy4ever

Registered User
Hier in Zwolle was het gisteren behoorlijk rustig, maar vandaag is dat heel anders. het lijkt wel een oorlogsgebied, iedereen zit overal vuurwerk af te steken (in parken, winkelcentrum etc, etc) Er is geen verschil meer met vorig jaar. En in geen velden of wegen politie te bekennen :smiling:

blackpowder

Registered User
Nu om half 3 is het in zoetermeer gezellig knallen. Je hoort eigenlijk steeds wat. Maar als je dit afzet tegen vorig jaar is het rustiger.

britain

Registered User
Hier in Breukelen wordt er gewoon afgestoken. Van thunderkings tot cobra's. Die gasten lopen ook gewoon heel droog op de dijk cobra's af te steken. Zit ik op mijn balkon met cat 1 haha... Tja, ik houd mij maar aan de regels; ik wil graag nog jaren genieten van de traditie..

schaafienr1

Registered User
In Breda is het al de hele dag knallen. Veel carbid, maar ook heel zwaar vuurwerk. Staan wel wat groepjes met jonge ventjes met rotjes en thunderkings. Heb zelf braaf cat1 gestookt. Bundel van 20 knetterlinten deed het geweldig! Nu toch maar rustig een paar matjes van zolder halen!

It is in!

olaf81

Registered User
Op de grens Rijswijk/Den haag Laakkwartier gaan ze al flink los,veel zwaar vuurwerk te horen.Maar dat was gisteravond ook al het geval.

Bovenaan