media players

chemchert

Registered User
ik zie op dit forum wel eens vaker dingen voorbij komen over mensen die bepaalde filmpjes niet kunnen afspelen.
zelf heb ik een tijdje geleden kennis gemaakt met een hele fijne media player, ivivo genaamd. er is een gratis versie, en eentje die je moet kopen. zelf heb ik de gratis versie. ivivo speelt heel veel verschillende soorten bestanden af ook een heel aantal die wmp niet afspeelt. daarbij komt dat je zelf kunt kiezen of je een bestand wil afspelen met ivivo, dus niet zoals bij quicktime dat meteen alles wordt afgespeeld met quicktime. ik ben er zelf heel tevreden over dus dacht ik dat jullie er misschien ook wat aan zouden hebben.

hier een link voor een download van de gratis versie:
http://www.download.com/IVIVO/3000-2168_4-10703206.html?tag=pub

p.s. ik hoop dat dit de goede plek is voor deze thread. een betere plek kon IK namelijk niet vinden

mvg,

chemchert

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Voor 99% van de filmpjes is Windows Media player goed genoeg, alleen moet je dan wel de juiste Codec packs hebben geinstalleerd. De player die jij aanraadt zitten al een aantal codecs ingebakken.
Hieronder staan 2 grote codec packs :
- K-Lite
- CCC-Project

Om bijvoorbeeld Quicktime filmpjes in je media player af te spelen kan je ook Quicktime Alternative gebruiken.

Bovenaan