Mean Machines

FPM ProductBOT

Registered User
1610_dynasty_mean_machines_08_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Mean Machines[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1610[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 30,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]49[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Super heftige, zware multi effect cake:
1. zilveren glitter sterren.
2. diep rode sterren tot crackling.
3. groene glitter sterren tot crackling.
4. mooie blauwe sterren boeketten eindigend in een chrysanthemum effect.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

RNBakker

Registered User
Het is zeker geen bijzondere cake, maar die zilveren glitters zijn goed. Misschien daar eens wat mee ontwikkelen voor een ander jaar.

lontje

Registered User
Re: Update

Wat een geweldige bak zeg !

Grote boeketten en een geweldige snelheid en opbouw.

Wat mij betreft de beste cake van wolff ! ( prijs / kwaliteit )

jetztgehtslos

Registered
Omlabeling hiervan is de Century Warrior van Maxx line.
Heb deze met oud en nieuw gehad. Kan hem alleen niet meer herinneren. Te veel gezien denk ik.

Gisteren wel gezien op een demo. Deze is zeker zijn 29 euro waard!
Leuke boeketten, niet gek hoog waardoor de effecten beter tot zijn recht komen.

Wolff_freak7

Registered User
Dit is echt een topper!
deze in de vooravond weggeschoten.
wat een perfecte cake zeg, met hele goede crackling.
hij schiet alleen best wel laag, maar voor de rest echt top!

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Schop, dit is toch wel een heerlijk escalatieblokje, vooral het grassy green is geweldig om eens in een Nederlands blokje te zien.

boozebelly

Registered User
Mooi filmpje Maartenvincent :happy:
Wat zijn straatfilmpjes toch een wereld van verschil met demofilmpjes. Ik vind deze cake ineens een stuk interessanter. Hij is her en der ook voor beneden de drie tientjes te krijgen. Fijn tempo ook. Lijkt me prima geschikt om in de vooravond even herrie mee te trappen.

Bovenaan