Mayday

Moontan

Moderator
Medewerker
Na het zien van het demofilmpje ben ik helemaal verkocht.
Ik vind dit de beste nieuwkomer van Wolff dit jaar.
Zoveel variatie in 1 cake, het tempo en de finale. Topper!! en ook nog eens goed geprijsd..

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Is mij teveel variatie. Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Teveel crackling, soort van hummers, maar meer een valse fluit. Niet mijn koppie thee.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Naar mijn idee een prima cake voor een prima prijs! Soort schelle fluit en de spinners vind ik ook echt kickuh!

PyroGuy

Registered User
Jammer dat de gele boeketten snel vervliegen, maar dat neem ik voor lief. Blijft een TOPCAKE!
Staat zeker weten in de straat.
Dit is geen cake die je koopt om van een sierlijk effect te genieten, maar om gewoon lekker te genieten van chaos in de lucht en heerlijke geluid. Hmmmm :embarrased:

mickeyzegtboem

Registered User
Flink afwisselende rambak.
De geluiden doen me niets aan hummers denken, maar geven me eerder het idee van die schorre fluiters die wel bij mascleta's langskomen.

bridge

Bronzen Member
die fluiters hebben iets ruigs/agressiefs vind ik. "tough whistling".

We kennen het natuurlijk met name van de vrolijke snuiters van marijn. Terug te vinden in de pakketen straatfeest en levensgenieters. supergaaf om op te nemen in een fluitthema.

Richardus

Registered User
en 't geluid zit in elk shot van hun Tweelingen :)

Ik weet niet, de cake weet me niet te raken of overtuigen. De boeketten lijken wel groot maar magertjes, 't geel is mooi maar is snel weg, de crackling is suf. Die fluitertjes met tails zijn geinig, maar dan koop ik Tweelingen wel. Het is een leuke chaosbak, maar niet met effecten die mij doen juichenspringenjoelen. Dan koop ik bv. liever hun Rocking Fire voor een tientje meer, minstens zo chaos met effecten die mij meer doen. Tja, smaken...

PyroGuy

Registered User
Dit was toch wel de topper van de avond hoor. Wat een lekkere bak. Mooie effecten, een heerlijk tempo, het heeft gewoon alles.

marlboro20

Registered User
keek uit naar deze bak en hij stelde me niet teleur. zeker niet gezien het feit dat we op 70meter afstand stonden. Hier in de straat zal 'ie met O&N indruk maken!!!lekker fluitje, veel afwisseling, lekker tempo. Gaat er zeker komen dit jaar!!!!

ThunderBall

Registered User
Ik vind het geluid geweldig, de crackling had van mij niet gehoeven er is een beetje een overkill aan crackling momenteel, in de Secret Salute vind ik 't wel bruut.:hehe!:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik moet terugkomen op mijn conclusie gebaseerd op films.
Heb deze bak nu 2 X live gezien, en heb hem gelijk 3 X besteld.
Ik houd echt niet van mixed cakes, maar deze is zo mixed en goed van tempo, dat het een lekkere bonte boel is. Yummy

Is mij teveel variatie. Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Teveel crackling, soort van hummers, maar meer een valse fluit. Niet mijn koppie thee.

Booomy

Registered User
Na het zien van meerder filmpjes ben ik toch erg blij dat ik deze besteld heb. In mijn ogen de beste nieuwe cake van Wolff dit jaar.

Bovenaan