Als ik dit zo lees denk ik aan een Chainthunder en een Hindoerol, waar die precies te koop zijn weet ik niet. Misschien dat andere leden dat wel weten als het de mat is die je zoekt.
Zoek eens op Kings Cracker.. Te koop bij Original in Olen en Zena in Baarle.
kings cracker is pas net op de markt..ik heb een aantal jaar geleden een mat gehad
Het kan ook de piano cracker zijn geweest? Die is van nog langer geleden.
ik zal later wel even een filmpje van posten.......heb ik nog wel ergens.....
hmm ik heb dit jaar bij alpeco een mat gekocht (sorry ik weet niet welke soort het is,vergeef me,volgens mij een jumborol) deze gaan ook al weer een tijdje mee hij is kwa formaat iets groter dan een 100,000 klapper geen eind bom en zit in gepakt in rood folie,zou dit iets kunnen zijn kan der wel een foto van posten als jullie dat willen ?
ik zal em welles uploaden hij is kwa diameter zoon 10 cm groter echt waar,ik weet niet of dit aan de 100,000 klappers ligt deze heb gewoon bij iemand gekocht en weet dus niet waar die ze vandaan heeft getoverd![]()
Deze noemt men toch de goudmat? deze heb ik in het verleden ook gehad, en heb me laten vertellen dat dit een goudmat is.
of is er hier een andere benaming voor?
wel eens uploaden hahaha volgens mij lul je gewoon uit je nek. dus laten we er maar over ophouden.