mat met alleen dikke bommen

vr6piloot

Registered User
hallo vuurwerkliefhebbers,

ik heb een aantal jaar geleden een mat gehad, met alleen van die dikke bommen, geweldig lage sound had de mat, zonder eindknal..........wie weet waar deze nog te koop is?!

bvd

shooterbomb

Registered User
@Wizz,

Ik vrees dat dat dus voorlopig niet meer het geval zal zijn met dat ze daar bij WH die grote vuurwerkvangst hebben gedaan.

Shooterbomb

koen0s

Registered User
Als ik dit zo lees denk ik aan een Chainthunder en een Hindoerol, waar die precies te koop zijn weet ik niet. Misschien dat andere leden dat wel weten als het de mat is die je zoekt.

Denendo

Registered User
Als ik dit zo lees denk ik aan een Chainthunder en een Hindoerol, waar die precies te koop zijn weet ik niet. Misschien dat andere leden dat wel weten als het de mat is die je zoekt.

Lees jij het forum weleens ??
Een chainthunder of een hindoerol betaat toch niet alleen uit grote bommen ??

Hierbij de thread van de "Goudmat"

Goudmat

Het kan trouwens ook nog Deze zijn...

Kijk maar eens rustig op het forum rond..er staat meer dan genoeg informatie over dit soort ratelbanden, ook zou je de search eens kunnen gebruiken..
Dan zal je zien dat er nog veel meer van dit soort ratelbanden zijn..

@Koenos...als je info geeft..doe het dan goed aub !

Denendo

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
Zoek eens op Kings Cracker.. Te koop bij Original in Olen en Zena in Baarle.

R_503_king_cracker640.jpg

Pirate

Registered User
Paar jaar gelee zeg je ? Zal een jumborol geweest zijn, ik meen 90 gulden in '99 alleen de dikke staven uit de 100.000 qua formaat, maar qua knal iets minder m.i. (als de rollen van toen !)

ramontje

Registered User
hmm ik heb dit jaar bij alpeco een mat gekocht (sorry ik weet niet welke soort het is,vergeef me,volgens mij een jumborol) deze gaan ook al weer een tijdje mee hij is kwa formaat iets groter dan een 100,000 klapper geen eind bom en zit in gepakt in rood folie,zou dit iets kunnen zijn kan der wel een foto van posten als jullie dat willen ?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
hmm ik heb dit jaar bij alpeco een mat gekocht (sorry ik weet niet welke soort het is,vergeef me,volgens mij een jumborol) deze gaan ook al weer een tijdje mee hij is kwa formaat iets groter dan een 100,000 klapper geen eind bom en zit in gepakt in rood folie,zou dit iets kunnen zijn kan der wel een foto van posten als jullie dat willen ?

groter dan een 100,000 klapper bij alpeco? kom maar op met die foto.(con)

ramontje

Registered User
ik zal em welles uploaden hij is kwa diameter zoon 10 cm groter echt waar,ik weet niet of dit aan de 100,000 klappers ligt deze heb gewoon bij iemand gekocht en weet dus niet waar die ze vandaan heeft getoverd ;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik zal em welles uploaden hij is kwa diameter zoon 10 cm groter echt waar,ik weet niet of dit aan de 100,000 klappers ligt deze heb gewoon bij iemand gekocht en weet dus niet waar die ze vandaan heeft getoverd ;)

wel eens uploaden hahaha volgens mij lul je gewoon uit je nek. dus laten we er maar over ophouden.

Freddy

Registered User
Deze noemt men toch de goudmat? deze heb ik in het verleden ook gehad, en heb me laten vertellen dat dit een goudmat is.
of is er hier een andere benaming voor?

Bovenaan