Masters de Feu 2026

Yes yes! Masters de Feu 2026
En jullie zien het goed, Xena Pyrotechnics gaat meedoen!

Bekend van oa , de Wereldhavendagen
Leiden 3 oktober
De shows in Katwijk voor Koningsdag/Bevrijdingsdag/
quickboys en nog vele andere grote show!

Zo te zien nog kaarten genoeg, alleen alles is in t Frans en dat begrijp ik niet. Hebben jullie staanplaatsen? Zie tickets voor€29,-. Poort a1 en a2 staat er.(denk ik)

Zo te zien nog kaarten genoeg, alleen alles is in t Frans en dat begrijp ik niet. Hebben jullie staanplaatsen? Zie tickets voor€29,-. Poort a1 en a2 staat er.(denk ik)
Staanplaatsen zijn zitplaatsen op een veldje. Druk, krap en serieus afzien als het weer niet mee zit zoals afgelopen jaar. Kortgeleden waren er nog volop zitplaatsen te verkrijgen via Ticketmaster.fr dus ik zou daar even kijken. Voor een paar tientjes meer heb je dan een zitplaats met goed zicht.

Zitplaatsen zijn ook nog verkrijgbaar. Zijn het toegewezen zitplaatsen of mag je zomaar ergens gaan zitten? Ik verwacht in mn uppie te gaan, wel zo leuk om aansluiting te vinden bij NLers.

Zitplaatsen zijn ook nog verkrijgbaar. Zijn het toegewezen zitplaatsen of mag je zomaar ergens gaan zitten? Ik verwacht in mn uppie te gaan, wel zo leuk om aansluiting te vinden bij NLers.
Zitplaatsen zijn toegewezen. Als je zeker wil weten dat je niet tussen de Fransen zit (zijn er helaas ook best veel daar) dan zou je toch voor het veldje moeten gaan en dan hopen dat er een leuk clubje te vinden is om bij te gaan zitten. Iedereen die ik ken die daar naartoe gaat heeft echter wel een stoeltje gereserveerd.

Back
Bovenaan