Ik zal van rustig naar snel gaan en paar knallers voor het einde van de string de fluitbatterijen en thundering heavens af laten gaan, hierna gevolgd door 4 Giga's.
Om te beginnen zou ik meer gaan voor de legale matten gezien de prijs. Goede knallers heb je al, en ik denk dat legale matten hard genoeg zullen gaan om de aandacht erbij te houden.
Vuurwerk wat je al hebt:
- 8x Giga vlinder
- 2x Zink 901
- 1x Chainthunder 500
Vuurwerk wat ik er nog in zou toepassen:
- 2x Fluted Satellite (€14,95 bij Halfords) Totaal: €29.90
- 2x Power Cracker 2000 schots (€5,95) Totaal: €11,90
- 3x Power Cracker 3000 schots (€6,95 bij Halfords) Totaal: €20.85
- 4x Flower Thunders (€4,25 bij Halfords) Totaal: €17.00
- 2x Ferro Flower Thunder Battery (€9,95) Totaal: €19,90
--------------------------Totaal: €99,55--------------------------
Ik zou meer gaan voor een goed begin, zodat je mensen trekt. Van die giga vlinders zou ik er in de opbouw maar 1 of 2 van gebruiken. Zodat je na de finale, nog 4 giga vlinders te gelijk kan laten gaan, en dan afsluiten met 2 giga vlinders met een pauze van 4 á 5 seconden.
1> Start met één Zink 901 pijl.
2> Steek een stuk of 4 salvo's van 5 Trueno's af.
Als opbouw zou ik het zo doen. Tussen de salvo's wel even een korte pauze houden van ongeveer 3 seconden.
3A> Powercracker 2000 met direct daarop nog een Powercracker 2000
3B> Tijdens die Powercrackers een stuk of 8 FlowerThunders erbij afsteken
Dit zorgt ervoor dat erop de grond iets afgaat en tegelijkertijd ook in de lucht wat te zien is.
4> Zorg dat je een Flowerthunder ontsteekt, en op het moment dat de knal in de lucht is geweest, erop de grond 5 Trueno's afgaan.
Doe dat een aantal keer.
5> Ontsteek één Powercracker 3000 en ook hieronder weer een aantal Flowerthunders afsteken.
6> Nu 2 Powercracker 3000 afsteken. Wanneer deze klaar zijn, een stuk of 6 Flowerthunders tegelijk de lucht in laten gaan.
7> Nu even een pauze
8> Nu de 2 FluteSatellites aansteken. Deze beginnenrustig en worden later een stuk heftiger. Tijdens deze cakes, weer een aantal flowerthunders afsteken.
9> Direct daarop volgend de Chainthunder in combinatie met de 2 FlowerThunder Battery's tegelijkertijd afsteken. Aan het eind van de Chainthunder direct 6 Gigavlinders afsteken.
10> Om af te sluiten de 2 overige giga's met pauze's ertussen afsteken, en als laatste de andere Zink 901 pijl.
Dit is de manier die ik zou toepassen als ik het vuurwerk tot mijn beschikking had. Misschien vind je het wat.
Groeten Koen
(Ps. ik ben even met deze post bezig geweest, dus het kan zijn dat er ondertussen al op- en aanmerkingen zijn geweest:blink1