mascleta safri duo

Michel_G

Zilveren Member
Timing laat nog wel erg veel te wensen over, maar de poging is leuk. In plaats van een digitaal gedeelte in een Mascletà, met het ritme van een bepaald lied, een Mascletà schieten op maat van die muziek.

Wie weet, een daylight pyromusical, volledig op maat van de muziek en met combinaties van verschillende knallen en ritmes en diverse daylight effecten. Een Mascletà-musical dan maar noemen?!?

bluebear

Registered User
inderdaad een erg leuk idee.
maar ik denk uitgevoerd op deze manier ( dus met de slechte timingen) dat het zonder muziek beter doorgekomen was.
het ritme van dit nummer komt bij iedereen in zijn geheugen wel voor.

bluebear

Michel_G

Zilveren Member
Dat is inderdaad zo, doordat dit een zeer bekend ritme is, het al heel gauw opvalt als het niet perfect getimed is.

Toch moet het mogelijk zijn, met goede digitale trueno's, een goed schietsysteem en een goede voorbereiding, de timing helemaal goed te krijgen. Als je kijkt wat voor perfectie wat betreft timing sommige bedrijven al in hun pyro-musicals weten te krijgen (denk aan Göteborg, met soms bijna eng goede timing), dan moet dit ook haalbaar zijn. Afwisseling in effecten zal lastiger worden, aangezien het aanbod in daylight effecten gewoon stukken kleiner is, maar dan zal je dus meer toe moeten spitsen op ritmes en diverse 'toonhoogtes' knallers.

Alleen of het zo snel een keer gaat gebeuren betwijfel ik, is een hoop programmeerwerk en een hele berg cue's! Maar toch, mogelijkheid ligt er!

elmo

FPM Moderator
In mijn oren niets mis mee,geschoten door Europla.
Het is in mijn oren juist niet synchroon met de muziek,om stiltes te voorkomen,maar juist het ritme er tussen in te spelen.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Beide versie's vind ik erg gaaf. Geen mooie muziek, maar wel super op geschoten. Mooie ritme's om flink op los te gaan!

Bovenaan