Mascleta of Castillos?

Welke van de twee is jou favoriet?

• Total voters
    58

Roeland FPM

FPM Filmer
Voor mij geen twijfel over mogelijk, absoluut de mascleta! Het geluid, de ritmes, de opbouw van de mascleta en gewoon het hele sfeertje op het plein vind ik top!:happy:

Mystifying Sage

Registered User
Niet te vergelijken met elkaar en toch, beiden hebben wel iets...

Een leuke knal/dagshow of een mooie avondshow...mijn voorkeur gaat dan toch naar de castillo's / avond shows...
Alhoewel ik een leuke dagshow ook echt wel te gek vind...

Maar doe mij toch maar meer de sfeer van het donker....

javixu

Registered User
It's not a video from Fallas, but i think it will be interesting for this forum.

Here you have the 33th Valencia Fireworks Show that took place last night. Hope you enjoy!

Note for admins: please move this post to the correct thread if there is any with this topic. Thanks!

pyrotrick

Registered User
Voor mij is Valencia, de Mascletas, Desperta, engrealat en slechte oren.

Was de eerste jaren wel zwaar onder de indruk van de avond shows, de fluiters van turis, de grote kalibers in alle shows, de steppers.. Wowww, maar alles went en heb ondertussen op andere plekken net zo'n goede of zelfs betere Castillo's gezien.

Heb gekozen voor de Mascleta, maar de avond shows horen er toch zeker bij net als de poppen, het feest, de drukte, de processie, lekker eten, gezellig een biertje drinken, de zon, en de andere vuurwerkgekken. Denk dat dat laatste op de meeste plekken wel het meeste telt of je nu in adelfia, rotello, koln, enschede, valencia of waar dan ook zit.

Kan niet wachten tot het weer zover is, ga daarom maar weer ff bij la crida kijken dan duurt het wachten wat minder lang...

RoYvette

FPM Filmer
Nr 1 absoluut de mascleta's dat geweld. Het jeukende gevoel en bijna tegen t randje van pijn in je oor maakt t kei gaaf en onbeschrijfelijk.

lems63

Registered User
:huh: Weet het nog niet ,ga het dit jaar voor het eerst ervaren ,vind nu beide wel gaaf maar in het echt krijg je pas de beste indruk dus mijn stem komt nog!

IloveRubro

Registered User
De keuze is voor mij niet moeilijk.

De Mascleta. Dit geeft mij iedere keer weer kippevel. Als je op het plein staat en je maakt het weer mee na een jaar wachten......
Kippevel!!!!

Tranen schieten in mijn ogen van geluk, een brok in mijn keel.
Wat ben ik dan weer blij om het mee te mogen maken.

Bovenaan