Mascleta Nocturna Varsseveld

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuk dat je dit gefilmd hebt, maar om dit nou een mascleta nocturna te noemen gaat wel erg ver.
Wat profblokken van niet al te lekkere kwaliteit, paar Zink fonteinen, leuke serie met mines en salutes en dan een hele serie 751's die een hele trage sequence schieten, zou ik nou niet willen omschrijven als een Mascleta Nocturna.

Steef-Kaboom

Registered User
Leuk dat je dit gefilmd hebt, maar om dit nou een mascleta nocturna te noemen gaat wel erg ver.
Wat profblokken van niet al te lekkere kwaliteit, paar Zink fonteinen, leuke serie met mines en salutes en dan een hele serie 751's die een hele trage sequence schieten, zou ik nou niet willen omschrijven als een Mascleta Nocturna.

Oh zo werd het aangekondigd, heb alleen de naam maar overgenomen.

Tony

Administrator
Medewerker
Het werd volgens mij aangekondigd als een mascleta/tronada. Geen nocturna.

Het is geen van beide.
Het is gewoon een mixed show met veel knal. Er zit niet 1 element in van een mascleta en een tronada werk toch echt heel anders.

DioR

Registered User
Het is geen van beide.
Het is gewoon een mixed show met veel knal. Er zit niet 1 element in van een mascleta en een tronada werk toch echt heel anders.

Nee klopt, maar zo werd hij in 2011 wel aangekondigd. Dacht dat het dit jaar ook zo was (alleen de aankondiging). Maar omdat ik persoonlijk ook vond dat het niet klopte, heb ik volgens mij de titel van mijn film gewoon vuurwerkshow genoemd. Ach, het blijft een lekker showtje, hoe je het ook wilt noemen!

Bovenaan