Van de mannen van AmigosPirotecnia.com 37935530
Tony Administrator Medewerker 5 maart 2012 #2 Zonder dat we de lucht effecten kunnen zien vind ik dit wel een hele gave mascleta nocturna!!
D de pyromaniac © Registered User 5 maart 2012 #3 Ik vind de beelden van de salut finale toch wel het coolst hoor. Ook dat stukje in hun intro bij 00:29 van Amigo's Pirotecnia helemaal geweldig. Groetjes De Pyromaniac ©
Ik vind de beelden van de salut finale toch wel het coolst hoor. Ook dat stukje in hun intro bij 00:29 van Amigo's Pirotecnia helemaal geweldig. Groetjes De Pyromaniac ©
sprinkhaan Registered User 5 maart 2012 #4 Behoorlijk heftig weer, kan je alleen maar meer van willen zien.
vonk FPM Moderator Medewerker 5 maart 2012 #5 Kicke nocturna hoor, van mij mogen ze allemaal in de avond geschoten worden hehehe.
scania Registered User 5 maart 2012 #6 Geef je helemaal gelijk Paul, s,avonds is het nog iets onheilspellender. Echt super die finale en je ziet de mannen ook mooi fakkelen. Heerlijk filmpje,we hebben er zin an.
Geef je helemaal gelijk Paul, s,avonds is het nog iets onheilspellender. Echt super die finale en je ziet de mannen ook mooi fakkelen. Heerlijk filmpje,we hebben er zin an.
smilli FPM Filmer 5 maart 2012 #8 Wauw! Bloedgeile nocturna kan ik alleen maar zeggen, schitterende beelden uit de kooi:lub:
M Mr_Mascleta Registered User 5 maart 2012 #9 WAANZINNIG..........................ook de manier van schieten en het timen met de hand blijft fenomenaal! Gregorio Juan Moreno eres un meastro!
WAANZINNIG..........................ook de manier van schieten en het timen met de hand blijft fenomenaal! Gregorio Juan Moreno eres un meastro!
W WH1979 Registered User 5 maart 2012 #10 Zijn er meer mascleta Nocturna na de 12de?? Wil er heel graag een "live" meemaken
Firecrack-R Registered User 5 maart 2012 #11 Oef oef oef, dat is een hele mooie! Gori gebruikt hier leuke sierspullen, de 3'' shells zien er lekker groot uit. Mooi agressief geschoten en een top finale.
Oef oef oef, dat is een hele mooie! Gori gebruikt hier leuke sierspullen, de 3'' shells zien er lekker groot uit. Mooi agressief geschoten en een top finale.
Tony Administrator Medewerker 5 maart 2012 #12 WH1979 zei: Zijn er meer mascleta Nocturna na de 12de?? Wil er heel graag een "live" meemaken Klik om te vergroten... Een mixta is hetzelfde als een nocturna. Hier heb je een overzicht met een aantal straat vuurwerken. http://www.freakpyromaniacs.com/forum/fallas-de-valencia-algemeen/36455-programma-onofficieel-vuurwerk.html
WH1979 zei: Zijn er meer mascleta Nocturna na de 12de?? Wil er heel graag een "live" meemaken Klik om te vergroten... Een mixta is hetzelfde als een nocturna. Hier heb je een overzicht met een aantal straat vuurwerken. http://www.freakpyromaniacs.com/forum/fallas-de-valencia-algemeen/36455-programma-onofficieel-vuurwerk.html
W WH1979 Registered User 5 maart 2012 #13 Dank je tony al Had het programma wel gezien maar staan veel verschillenbe mascleta in ken ze nog niet allemaal net de tweede keer dat we gaan
Dank je tony al Had het programma wel gezien maar staan veel verschillenbe mascleta in ken ze nog niet allemaal net de tweede keer dat we gaan