Mascleta Nocturna 7 oktober 2009 La Pobla de Vallbona Vicente Caballer

Tony

Administrator
Medewerker
Totale escalatie en dit keer niet van de escalatie boys. Heerlijk om te zien dat Ricardo en Vicente elkaar weer te lijf gaan met hun shows. De 1 nog gekker dan de ander en zo zien wij ze graag. En ? Waren de single shot effecten nu erg groot ? Dacht het wel he!

Drillz

Registered User
Die stonden nu ook vlak vooraan bij die overkapping, net achterlangs die fontijn. Je kon de hitte voelen :)

Dennis010

Registered User
JAJAJAJAJAJA......JAJAJAJAJAJA...... geweldig commentaar. :nuts:
lost for words !!!
Wat een heftige mascleta zeg, echt heel tof!
Bedankt voor het filmen en delen drillz.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ZOooooooooo wat eeen geweldig filmpje zeg, ik zit hier weer met kippevel achter me laptop. Super Nelis bedankt voor het delen.

Die serie digitale knallers ik dacht echt gisteren daar gaan me oortjes man man man wat een super show.

Staat bij mijn favorieten op een hele hoge plaats.

Yeah Yeah.....Leipe shit ouweeeeeee!!!:nuts::nuts:

shadow13

Registered User
Wiehieeeeeeeeee, wat een geweld weer.Lekker hoor met je neus op de singleshots:laugh:
Nelis bedankt weer:nuts:
@Sven, helaas die lantaarnpaal ging niet uit:wacko:

shinji

Moderator
Medewerker
Goh, wat ben ik blij dat ik daar niet bij ben geweest. Vrees dat de mannen met de witte jassen mij in een dwangbuis af hadden kunnen voeren.

Mats

Registered User
Gekkenhuis wat een showtje, begint een beetje rustig maar daarna gaat het echt tekeer.
En die finale man man wat een geweld, die blijft maar door gaan zo recht voor je neus, heerlijk!

Gerko18

Registered User
Deze nocturna was echt ziek!! Dat digitale stuk was al te gek voor woorden zo dichtbij. Enige wat je nog kan op zo'n moment is alleen maar schreeuwen. Je staat te trillen van de adrenaline. En dan begint in 1x dat single shot gedeelte man man man. Juigen voor het leven. De nocturna van Ricasa was al 1 van de beste nocturna's voor mij ooit. En dan krijg je dit er overheen. Had dit en de rest van deze hele week voor geen goud willen missen.

Dreek

Registered User
Weinig toe te voegen aan het verhaal van Gerko, dit is de ziekste nocturna die ik in iedere geval ooit gezien heb. Zo dichtbij op die steppers en de digitale knallers, je werd nog net niet weggeblazen, zo smerig hard als dat ging haha, gewoon heerlijk, echt bruut bruut bruut!!

Laatst bewerkt:

svnJJ

Registered User
Nu dat ik het filmpje weer terug kijk krijg ik weer een rilling over me lijf!!!

Wat een geweldige nocturna was dit, zoals derk en gerko al zeggen de beste ziekste en hardste ooit! een complete chaos, je wist gewoon niet waar je moest kijken! een rij steppers en single shots op 8meter voor je en dat over 30 meter breed! Gewoon te ziek voor woorden! Na de show kwam er ook helemaal nix uit me behalve Jajajajaaa JAJAJAjaaa:nuts: haha

Echt een top week gehad!

Bovenaan