Mascleta Naquera (valencia) 04-10-2009 Pirofantasia

Drillz

Registered User
Zo dat was even racen, ik had me voorgenomen om te proberen om 2 mascletas te gaan zien, terwijl ze 30 min. na elkaar zouden beginnen en de navigatie 40 min. reistijd aangaf. Maar wie niet waagt die niet wint, heb de auto zo'n beetje midden op straat moeten parkeren en had niet de beste plek, maar al met al toch nog een prima filmpje. Enjoy!

Tony

Administrator
Medewerker
Very NIce Nelis! Thanks voor het delen weer.

Vraagje, ik zie zo snel niet de salutes omhoog gaan na de terremoto. Zijn deze wel geschoten ?

Drillz

Registered User
Very NIce Nelis! Thanks voor het delen weer.

Vraagje, ik zie zo snel niet de salutes omhoog gaan na de terremoto. Zijn deze wel geschoten ?

Pfoeh daar zeg je wat, ik zie wel een salvo gaan na dat stukje digitaal, misschien hoorde het zo. Maar een echte bombardeo was het niet in ieder geval....

Edit: Heb ook niet de tijd gehad om te kijken of ze er wel stonden trouwens.....

Laatst bewerkt:

Mr_Mascleta

Registered User
Nee het is een vervanger van de bombardeo, na de secuencias hoor je een golpe met chicharras de lucht in gaan. Deze worden geschoten vanuit diverse artikelen waar elke pirotecnia voor kiest, de een schiet ze uit een candle, de ander uit een plataforma, en weer een ander uit monotiro.

Drillz

Registered User
Misschien had het iets te maken met die doorgaande provinciale weg onder in beeld die ze niet konden/wilden/mochten afsluiten.

Bovenaan