Mascleta de colores in de rivierbedding?

Tony

Administrator
Medewerker
elipalla if it's possible can you clear this up? Where did you get the information from, that there won't be a big night/crema fireworks at the Nou Campanar area?
I'm asking you this because a lot of freaks has plans to go to this crema, but only if there's a big fireworks show with it.

We can be 100% with the information of Elipalla.
As it looks for now there will be NOT a big shows at Nou Campanar,.

Nederlands:
Er zal dit jaar geen grote show zijn bij de crema van nou campanar. Wel vindt er smiddags een grote mascleta plaats.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mantronix

Registered User
This year in NOU CAMPANAR there is not a big show for Crema. Only great Mascleta in midday.

Omdat de kwaliteit en entourage van de show in Nou Campanar (niet zo druk, mooie afstand) ons vorig jaar erg is bevallen, zoeken wij naar een alternatief nu het hier niet door gaat. De crema op Plaza Ayuntamiento is natuurlijk the place to be, maar het is daar zo gruwelijk druk en je moet erg lang van tevoren aanwezig zijn dat ik daar eigenlijk geen zin in heb. Heeft iemand ervaringen in bijv. andere buitenwijken van Valencia? Ik meen vorig jaar iets van een castillo in Burjassot gelezen te hebben op dit forum, maar kan het nergens meer vinden, volgens mij stond dat in een topic van Fallas 2004/2005. Graag suggesties en ervaringen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Omdat de kwaliteit en entourage van de show in Nou Campanar (niet zo druk, mooie afstand) ons vorig jaar erg is bevallen, zoeken wij naar een alternatief nu het hier niet door gaat. De crema op Plaza Ayuntamiento is natuurlijk the place to be, maar het is daar zo gruwelijk druk en je moet erg lang van tevoren aanwezig zijn dat ik daar eigenlijk geen zin in heb. Heeft iemand ervaringen in bijv. andere buitenwijken van Valencia? Ik meen vorig iets van een castillo in Burjassot gelezen te hebben op dit forum, maar kan het nergens meer vinden, volgens mij stond dat in een topic van Fallas 2004/2005. Graag suggesties en ervaringen.

Ik denk dat dit een probleem is. Al jaren staat de show bij Nou Campanar bekend als groot. Overal zijn zoals jullie gezien wel showtjes maar zo groot als deze zullen ze er denk ik niet zijn.

Ik zal het eens navragen bij mijn contact misschien dat hij er nog wel 1 weet die niet gemist moet worden.

Ps. ik baal er zelf aardig van want nu zitten we met het hotel erg dichtbij en hebben ze verdomme geen show. :mad: .

Mr_Mascleta

Registered User
Nou jullie hebben het er over dat het op la plaza Ayuntamiento zo ontzettend druk zal zijn of is, maar houd er rekening mee dat 19 maart 2007 valt op een maandag, en dat de bevolking de dinsdag gewoon moet werken. Het scheelt zeker als de 19de in een weekend zou gaan vallen dan is het idd ontzettnd druk op het plein, maar ik denk zelf aan de ervaringen van eerder edities dat het weleens mee zou kunnen vallen. En trouwens als je met elkaar staat gaat de tijd ook weer sneller om en het is gezellie.

Sensenick

Registered User
We can be 100% with the information of Elipalla.
As it looks for now there will be NOT a big shows at Nou Campanar,.
The big problem with that is that the area used in 2006 Cremà for the fireworks is now ocuppied by a building under contruction... by the way, we'll try to know more about that.

PD: Sorry

Tony

Administrator
Medewerker
Nou jullie hebben het er over dat het op la plaza Ayuntamiento zo ontzettend druk zal zijn of is, maar houd er rekening mee dat 19 maart 2007 valt op een maandag, en dat de bevolking de dinsdag gewoon moet werken. Het scheelt zeker als de 19de in een weekend zou gaan vallen dan is het idd ontzettnd druk op het plein, maar ik denk zelf aan de ervaringen van eerder edities dat het weleens mee zou kunnen vallen. En trouwens als je met elkaar staat gaat de tijd ook weer sneller om en het is gezellie.

Maar is het niet zo dat op de 20ste alle winkels dicht zijn zoals we al vaker gezien hebben ?

Vavoom

Registered User
The big problem with that is that the area used in 2006 Cremà for the fireworks is now ocuppied by a building under contruction... by the way, we'll try to know more about that.

PD: Sorry

Just as I thought.
Well, it was supposed to happen one day.
It's fine with me, because now it should be easier to decide wether to stay in the city centre or to go to Nou Campanar. :)

Tony

Administrator
Medewerker

Ik wil nog even terug komen op dit bericht.
Het klopte helemaal wat Mr_Mascleta hier vertelde. Ik ben zelf niet naar het plein gegaan omdat ik een giga drukte had verwacht zoals de jaren ervoor, maar we hebben op diverse forums kunnen lezen en van diverse mensen gehoord dat het vrij rustig was en dat er geen problemen waren voor een plekje.

Nu denk ik zelf ook dat het ook niet voor elke hoek rondom Plaza Ayuntiamento geldt want ik verwacht dat het links en rechts van het Stadhuis balkon erg druk is en dat het op de andere hoeken goed vertoefen is.

Wie kan hier uitsluitsel over geven ?

Laatst bewerkt door een moderator:

Chrissie81

Registered User
Ik kan je alleen uitsluitsel geven dat het links en rechts van het stadhuisbalkon stervens druk was, zoals elke dag..:amuse:

:idea:

Mantronix

Registered User
Wij waren daar reeds om 23.00 aanwezig en toen kon je er een kanon afschieten, zo rustig. Inderdaad, voor de beide BurgerKings was het druk, omdat je daar de pop het beste kon zien. Wij stonden voor het midden van het plein en hier kon je tot 00.30 vooraan gaan staan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan