• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Mascleta Aldaia 2012

Denk zomaar dat deze film met stip op 1 komt in m'n persoonlijke top 10. Wat een Mascleta, welk een passie, grandioos!

Con muchisimos respectos he visto este video Javi, madre mia que estutate esta pirotecnia y las palabras o entrevista tiene el resultado que yo estoy llorando detras mi ordenador.

Huilend hoor ik het intervieuw aan van deze geweldenaar! Na het zien van deze overweldigende en niet te beschrijven mascleta was ik stuk!

Por 100% UNA OBRE DE ARTE. La mascleta a las mejor lo he visto sin dudas!

Laatst bewerkt:
Heel groot, veel en hard en daardoor overweldigend.
Qua invulling echter niet heel bijzonder. Maar dat heb ik vaker met oldskool mascleta's.

Back
Bovenaan