Mascleta 13 juli - RICASA

Firecrack-R

Registered User
Volgens mij niet, 'gewoon' een mascleta die je in provincie Valencia wel vaker tegenkomt tijdens de viering van een patroonheilige in een dorp. Wel een lekker digitaal einde!

Tony

Administrator
Medewerker
La Eliana is een klein dorp in de buurt van Valencia.
Ik ben daar ook eens geweest tijdens een feest en wat Firecracker zegt is ook zo, je komt daar heel de zomer door vuurwerk tegen.
Persoonlijk vind ik dit geen bijzondere/gekke mascleta.

Firecrack-R

Registered User
Zit opzich prima in elkaar ja, maar eigenlijk nog steeds wel een vrij kale/basis mascleta op het digitale eindstuk na.

Bijvoorbeeld deze mascleta, geschoten in Castellon is een flinke jongen:

Als je de tijd hebt dan zou ik zeggen kijk heel de film, en kijk anders even vanaf 8;25, is echt de moeite waard! Bizar goed getimed(digitaal) eindstuk, kippenvel gegarandeerd!

kingmokum

Banned
Jup dat is echt een heerlijke mascleta, eigenlijk is er buiten valencia veel meer te beleven op mascleta gebied dan iedereen denkt.

Tony

Administrator
Medewerker
Zit opzich prima in elkaar ja, maar eigenlijk nog steeds wel een vrij kale/basis mascleta op het digitale eindstuk na.

Bijvoorbeeld deze mascleta, geschoten in Castellon is een flinke jongen:

Als je de tijd hebt dan zou ik zeggen kijk heel de film, en kijk anders even vanaf 8;25, is echt de moeite waard! Bizar goed getimed(digitaal) eindstuk, kippenvel gegarandeerd!

Alleen kan en mogen we deze twee mascletas niet met elkaar vergelijken. Castellon is een compeitie en La Eliane is een klein dorp. Je moet het zien als een consu vuurwerk show tegen een prof show.

Er staat mij ook iets bij wat betreft het schieten van lucht effecten en nu met de nieuwe pyrorichtlijn heb he kans dat ze op die afstand ook niks anders kunnen/mogen gebruiken.

Bovenaan