Marts Lijstje

Dansplaat

Registered User
Hallo allemaal!
ben nieuw opt forum :p

hopelijk gooi ik het hier goed neer, zoniet, verplaats t dan maar!
dit ga ik halen! REACTIE graag! op& aanmerkingen ook hooR! :D

1258445230-840.jpg

op of aanmerkingen?
grtz ! Mart (Alias Dr!ftk!kker:p)

Laatst bewerkt:

rodepo

Registered User
Re: Mijn lijstje

hoeveel zitten er in die bulk pack asian thunder ? en waar bestel je ?
3 sloffen kanonslagen??:)

Ischa

Registered User
eventueel de quick step vervangen door de asian budget line b a 35 euro
deze vorig jaar 2 keer gestookt en staat garant oor een hoop geweld leuk om snachts als "finale" te gebruiken

of eventueel de thunder salvo a 13,50 ipv summa cum laudo

Dansplaat

Registered User
oke,
dus de Asian budget line is mooier of?

en de thunder salvo, is dat niet beetje hetzelfde als salvo cabs? want die heb ik zegmaar ookal (A)
gr mart

Jean Cross

Registered User
oke,
dus de Asian budget line is mooier of?

De Asian Line B is zekers meer de moeite waard dan de Quick step.!

en de thunder salvo, is dat niet beetje hetzelfde als salvo cabs? want die heb ik zegmaar ookal (A)
gr mart

Thunder Salvo kost 13,50 en zijn 5x5 schoten met zilveren staarten en harde knallen, iets anders dus dan de salvo cabs. Je bent goedkoper uit als je 1x de Thunder salvo en 1x de Yellow cabs koopt en dan kan je ook nog eens 2x stoken.! :blink1:

Verder erg leuk lijstje met hebbedingetjes.! Denk alleen dat je gaat balen op 1 januari dat je niet meer grondbloemen met knal hebt gekocht :cheesy: Ik koop er dit jaar maar 10 pakken van, haha.

GR, Jean

Dansplaat

Registered User
De Asian Line B is zekers meer de moeite waard dan de Quick step.!

Thunder Salvo kost 13,50 en zijn 5x5 schoten met zilveren staarten en harde knallen, iets anders dus dan de salvo cabs. Je bent goedkoper uit als je 1x de Thunder salvo en 1x de Yellow cabs koopt en dan kan je ook nog eens 2x stoken.! :blink1:

Verder erg leuk lijstje met hebbedingetjes.! Denk alleen dat je gaat balen op 1 januari dat je niet meer grondbloemen met knal hebt gekocht :cheesy: Ik koop er dit jaar maar 10 pakken van, haha.

GR, Jean
heb niet meer geld dusja :p

Bovenaan