8 december 2012 #6 Dennis010 Registered User pfffff...plaatsvervangende schaamte. worst vuurwerkfilmpje evarrrrr....
8 december 2012 #8 M mickeyzegtboem Registered User Omg, is dit een open sollicitatie naar "goede tijden" ofzo? Wat een verschrikkelijk slecht geacteerd filmpje, en dan 20 bijeengebonden tapijtrollen die een profblok moeten voorstellen? Marijn, is dat nou alles?
Omg, is dit een open sollicitatie naar "goede tijden" ofzo? Wat een verschrikkelijk slecht geacteerd filmpje, en dan 20 bijeengebonden tapijtrollen die een profblok moeten voorstellen? Marijn, is dat nou alles?
8 december 2012 #11 Tony Administrator Medewerker Ach jah, grappig gemaakt en ik denk dat het zo ook bedoeld is.
9 december 2012 #12 heartworm FPM Kalender Beheer Medewerker Compleet over the top, en dat ouwe wijf is gewoon geinig. Vrolijk met ruitenwissers heen en weer de vleesresten van't raam af.
Compleet over the top, en dat ouwe wijf is gewoon geinig. Vrolijk met ruitenwissers heen en weer de vleesresten van't raam af.
9 december 2012 #13 K kingmokum Banned Slecht filmpje, gaan ze dit uitzenden op de lokale zender oid?
9 december 2012 #14 Koetje Registered User Welke importeur bedenkt zoiets origineels? Dat kan er maar 1 zijn. Geweldige film.
9 december 2012 #15 P petertje23 Registered User Ik vond het ook wel een geinig filmpje. Ik moest stiekem wel even lachen :happy:
9 december 2012 #20 The Cigarman Moderator Medewerker Prachtig gedaan en dat kunnen ze alleen maar bij Marijn zo doen. Super hoor, goed over de top.