Man krijgt hartaanval van ontploffend vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Man krijgt hartaanval van ontploffend vuurwerk

Een 66-jarige man uit Bellingwolde heeft vrijdagavond een hartstilstand gekregen, vermoedelijk omdat er vuurwerk tegen de gevel van zijn woning aan de Molenlaan was gegooid. Daarbij was een ruit kapot gegaan.

De man is gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht. De politie vraagt mensen die iets verdachts hebben gezien in de buurt van de woning, dit te melden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...m1&utm_medium=button&utm_campaign=Cookiecheck

Jerph

Registered User
Ik vind het zeer vervelend voor deze man dat hij een hart aanval had gekregen.

Maar dan iets..

Als jij binnen in je huis zit, en er gaat vuurwerk af. En je hebt het niet door... Sorry hoor maar ik denk dat deze man wel een zwak hart had...

Dan moet die knaller echt boven de 80 decibel zijn geweest..

gwgwgw

Registered User
Als jij binnen in je huis zit, en er gaat vuurwerk af. En je hebt het niet door... Sorry hoor maar ik denk dat deze man wel een zwak hart had...

Je vergeet een kleinigheidje, zijn ruit sprong aan diggelen. Ook niet iets allerdaags...

MrXtremeFireworks

Registered User
Je vergeet een kleinigheidje, zijn ruit sprong aan diggelen. Ook niet iets allerdaags...

Dan nog, je krijgt niet zomaar een hartstilstand als je schrikt. Die man moet wel een zwak hart hebben.
Ik hoop dat ze de mensen die vuurwerk naar het huis hebben gegooid snel gepakt worden!

Laatst bewerkt:
Bovenaan