Man gewond door vuurwerkbom

KoenL

Registered User
ALPHEN AAN DEN RIJN - Aan de Watermunt in Alphen aan den Rijn is zondagmiddag een man gewond geraakt bij de ontploffing van een zelfgemaakte vuurwerkbom.

Het slachtoffer maakte deel uit van een groepje mannen van rond de twintig jaar oud, die het zelfgemaakt explosief in een PVC buis liet ontploffen. Bij de klap raakte één van hen gewond aan zijn hand en mogelijk ook het gezicht.

De politie heeft twee van hen meegenomen naar het bureau; een expert zoekt op dit moment nog uit of al het vuurwerk is ontploft.

Bron: http://www.westonline.nl/nieuws/man-gewond-door-vuurwerkbom

KoenL

Registered User
Het politiepersalarm wat hier vanmiddag over uit is gegaan:

"Vuurwerkbom afgegaan Watermunt, Alphen aan den Rijn op braakliggend terrein. 1 Jongen gewond aan hand, 2 jongens naar politiebureau. EOD komt ter controle ter plaatse."

maartenvincent

Registered User
Das nou jammer voor die knullen, kan er niet wakker van liggen. Ach verstand komt met de jaren .....

Hee ik ben ook in de 20, maar ik heb er nog nooit aan gedacht om een bom te gaan maken :tounge:.
Hoe dan ook heb ik geen medelijden met deze 'slachtoffers', hebben ze zelf gedaan. Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten.

Bovenaan