Man ervaart kracht illegale knaller Amsterdam. (Beelden niet kijken na je avondeten)

Dennis010

Registered User
Vanaf 0:50 zie je een man een illegale knaller afsteken die ineens afgaat.
En dus ook de gevolgen. Niet geschikt voor mensen met een gevoelige maag.

Koetje

Registered User
Hij beseft nog niet eens wat hem is overkomen in eerste instantie.

Die comments onder die tjoep video, godverdomme zeg lol

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
Keulen en dit filmpje. Dé reden waarom er geen centraal georganiseerde shows moeten komen. Zie het al voor me om hier tussen te moeten staan en dan te bedenken dat er dan alléén nog maar illegaal vuurwerk gestookt wordt,..

chromeeh

Registered User
Daarom alleen al niet zulke mensen massa's...
Deze meneer doet het "gelukkig" niet midden tussen de mensen en verwond gelukkig (ja beetje wrang ik weet het) zichzelf en geen ander...

Poziloc

FPM Hangouderen
Wat doet die nu precies ?
Volgens mij staat dat ding al aan en wil die hem weer aansteken, terwijl die al brand.

Koetje

Registered User
Die filmer heeft het over zelfmaak maar zou ook zomaar een Cobra achtig iets kunnen zijn en hij maar denken dat ie een fonteintje beetpakt.

vuurvent

Registered User
Denk zelf als ik het zo zie een cobra 6, maar man, dit vuurwerk hoort niet thuis op een plein vol mensen, zoiezo debiel dat daar vuurwerk wordt afgestoken.

Koetje

Registered User
Zo gaat het altijd op de Amsterdamse pleinen met oud en nieuw: Dam, Leidse, Nieuwmarkt, Rembrandts. Veel toeristen en ander gespuis, allemaal compleet bezopen of anders naar den kloten en smijten met bommen en andere rotzooi. Ooit 1 keer gedaan in mijn jongere jaren en dat was genoeg voor mijn hele leven. Is geen ********************* aan. En link.
Als je veel vuurwerk in het centrum wil zien moet je de Wallen op bij de Bulldog. Daar gaat het wel gestructureerd los, voorzover dat kan in beperkte ruimte met veel mensen. Veel matten en blokken. Eigenaar Henk de Vries kwam ook aan het woord in die docu Schitterend :)

KoenL

Registered User
Het lijkt erop dat er al iets op de grond ligt te branden voordat het slachtoffer bukt, maar hoe dan ook...ik ben blij dat ik er niet tussen hoef te staan. Wat een idiote situatie. Alleen al die vuurpijl aan het begin die uit een zeer klein potje de lucht in wordt geschoten. Gelukkig blijft het staan en gaat ie omhoog.

boozebelly

Registered User
Ik kan er geen medelijden mee hebben, domme kneus...
Voor mij wel weer een bevestiging dat ik liever consumentenvuurwerk voor m'n eigen deur afsteek met oudjaar, zonder zo'n bezopen massa om me heen waar je totaal geen overzicht over hebt.

paulus01

Registered User
Kan er best medelijden mee hebben, gast denkt stoer te zijn, gooit cobra, denkt dat ie niet brand, niet nuchter, steekt hem nog maar keer aan denkt ie, BOEM!

Ff onachtzaamheid, hoe stoer of fout of wat dan ook, en hij is voor zn leven getekend.

Praat het absoluut niet goed, maar gun het niemand!

Bovenaan