Man aangehouden voor verhandelen illegaal vuurwerk 500 kilo in beslag genomen

michel0911

Registered User
En dat zijn meestal de mensen die je heel vriendelijk gedag zeggen als je ze tegenkomt in de buurt, ik heb er hier op de hoek ook eentje wonen...daarom hou ik me rustig tot woensdagchtend 10 uur...

lawinelouis

Registered User
Je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn in een land vol met nsb'ers en waar de naaicultuur heerst. Zijn in Nederland veel mensen die het normaal vinden en er op kicken iemand anders zn plezier te dwarsbomen en af te pakken omdat ze waarschijnlijk zelf al veel te veel vervreemd zijn met het woord plezier in hun leven. Deze cultuurbarbaren mogen ze van mij direkt opknopen...Gewoon voorzichtig zijn en niet tegen jan en alleman gaan liggen rondbazuinen wat je allemaal niet hebt liggen, ik weet waar het hart van vol is loopt de mond van over, maar goed het scheelt een hoop...groeten lawinelouis

-=Psycho=-

Registered User
Mijns inziens heb je de gevolgen maar te accepteren als je verkeerd bezig bent. Bovenstaande reactie vind ik erg overtrokken, iemand "opknopen" omdat deze persoon de politie belt omdat hij getuige is van een misdrijf.

Laatst bewerkt:

blaapaap

Registered User
Inderdaad psycho, als ik dergelijke opmerkingen neerzet worden deze meteen verwijderd en/of ik wordt geband voor 2 weken ofzo!

dan d'r bij: het was illegaal vuurwerk, dat mag helemaal niet... :)

Laatst bewerkt:

melvinafca

Registered User
wat een zielige flikkers!
in onze straat bellen ze ook gelijk de politie en dat zijn van die gelovigen.

Laatst bewerkt door een moderator:

danoontjepower

Registered User
hallo kan er wat fatsoenlijker gepraat worden, ik ga ook naar kerk en hou ook van vuurwerk,
maar 500 kilo is dat niet een beetje teveel :p
en nog illigaal ook !

dieter

Registered User
Vers van de Pers 5 minuten oud..........

ROTTERDAM (ANP) - In de Rotterdamse Europoort heeft de politie in samenwerking met andere overheidsinstanties 40.000 kilo illegaal vuurwerk in beslaggenomen. Het vuurwerk zat in twee containers. Die werden in opdracht van de Inspectie Verkeer en waterstaat (IVW) gescand.

In de containers zaten zogeheten nitraatvlinders, Romeinse kaarsen, flowerbeds en mortierbommen van 3, 4 en 6 inch doorsnede. Volgens de politie was het vuurwerk bedoeld voor consumenten in Nederland.

Het illegale vuurwerk is ,,zeer gevaarlijk''. Er zijn veel zware, giftige metalen in verwerkt. ,,Bij het afsteken komen hierdoor giftige stoffen vrij.''

USRRobiwan

Registered User
Het komt voornamelijk door de paniekzaaierij van de overheid dat mensen behandeld worden als terroristen. Als je de bevolking maar lang genoeg manipuleren via de media gaat iedereen er in geloven dat zijn buurman terrorist is die niets anders wil dan zijn schuur vol vuurwerk opblazen...

Er is de afgelopen 50 jaar nog nooit een vuurwerk verkooppunt of woonhuis ontploft door vuurwerk. en voor het jaar 2000 waren er geen opslag bunkers en automatische 10.000 liter blus installaties bij de verkooppunten. Pas toen één of andere debiel een opslag container in de fik stak bij SA was opeens iedereen tegen vuurwerk.

Er vallen veel meer doden per week in het verkeer dan in 60 jaar vuurwerk gebruik. Maar mensen die een auto hebben worden ook niet opgesloten omdat ze deze illegaal kunnen gebruiken om iemand dood te rijden. Die mensen willen niemand doodrijden dat klopt, net als de mensen die 50 kilo vuurwerk op zolder hebben staan, die willen ook geen mensen er mee doden.

Laatst bewerkt:

lawinelouis

Registered User
Helemaal mee eens, het moet maar eens afgelopen zijn met deze hetze tegen het vuurwerk...Trouwens nog iets waar ik me mateloos aan irriteer is de lafheid van vele personen hier op de site die net doen of ze heilig zijn en niet aan illegaal(=lees als vuurwerk waar geen belasting over betaald is)vuurwerk doen terwijl ze wel gewoon met zn allen staan geilen als de buurman een paar dikke flowerbeds van over de grens de lucht injaagt..Dat is in mijn ogen zeer hypocriet en ik denk dat iedereen hier niets liever wil dat niks meer illegaal is en alles vrij te koop is en de vuurwerkhandel geheel transparant wordt...

Bovenaan