Man aangehouden na vondst vuurwerk in woning Albert Camusplaats Rotterdam

Moontan

Moderator
Medewerker
Man aangehouden na vondst vuurwerk in woning Albert Camusplaats Rotterdam

Rotterdam – Zondagavond heeft de politie een man aangehouden na het aantreffen van een grote hoeveelheid vuurwerk in een woning aan de Albert Camusplaats. Politieagenten gingen zondagmiddag langs bij de woning, in de woning werd vervolgens het vuurwerk aangetroffen. De brandweer kwam in de eerste instantie ter plaatse om te assisteren, echter levert de hoeveelheid vuurwerk dusdanig gevaar op voor de omgeving dat het vuurwerk door experts moet worden verwijderd.

In de kelderbox van de bewoner heeft de politie ook een onderzoek ingesteld, of hier ook vuurwerk is aangetroffen is niet bekend. Volgens de politie zouden er al eerder meldingen zijn binnen gekomen van overlast nadat er vuurwerk uit raam zou worden gegooid. Om hoeveel vuurwerk het gaat is niet bekend, wel zou het gaan om een hoeveelheid illegaal vuurwerk.

http://nieuwsopbeeld.nl/2014/10/26/...rwerk-in-woning-albert-camusplaats-rotterdam/

AWG

Registered User
jaja de lontjes branden al toen de politie aankwam, zodra die container over de woeste baren vanuit china in rotterdam was aangekomen en het via polen,belgie etc etc allemaal weer hier is gekomen in schommelende kofferbakken etc etc, zodra de politie die deuren opendeed was er spontaan een instabiliteit gaande
alsog magneto(x-men) ter plaatse was om alle metalen in het vuurwerk te activeren.
het is maar goed dat er een oplossing voor handen was, eerst politie dan brandweer en dan experts echt fantastisch.
de brandweer wordt ingezet bij chemische branden en ontploffingsgevaarlijke situaties maar met het zomaar ineens ''bij kamerdeur openende instabiel geworden ''vuurwerk tja dat was natuurlijk teveel van het goede. dat snapt ieder weldenkend mens....

geloof me jongens ik ben niet achterlijk, ik weet dat zwaar vuurwerk in een woning niet goed is en zelfs ronduit gevaarlijk maar dit is zelfs weer een overtreffende trap van een overtreffende drietrapsraket aan overdreven onzin in een paar regeltjes tekst.
de wouten kunnen tillen en de brandweermannen kunnen dat ook, experts erbij halen yeah right...
lekker stemmingmaken, lekker lobbyen lekker angstzaaien, dan kan vuurwerk verboden worden en dan zijn ineens alle problemen weg immers??

ach laat ook maar....

Bovenaan