Man (49) wordt ID gevraagd

Poziloc

FPM Hangouderen
Kale hoofd
"Volgende maand word ik 50", vertelde Maurice, een postbode, in The Sun. "Vanwege mijn kale hoofd lijk ik ouder." De winkel bood zijn excuses aan.

Ik krijg het idee, dat je dan geen vuurwerk meer mag kopen als je te oud ben? vreemd

weco1

Registered User
Hahahaha, dit ga je toch niet menen hé....
Poppers?? zijn dat knalerwten?

Het mot toch niet gekker worden...

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Kale hoofd
"Volgende maand word ik 50", vertelde Maurice, een postbode, in The Sun. "Vanwege mijn kale hoofd lijk ik ouder." De winkel bood zijn excuses aan.

Ik krijg het idee, dat je dan geen vuurwerk meer mag kopen als je te oud ben? vreemd

Poz!

Dacht dat je Donald hete maar dat je je in Engeland nou voor doet als Maurice :nuts:

Kaal hoofd, houd van vuurwerk, word volgende maand 50 :bigsmile:
Oeps, nee!
Je bent het toch niet, je bent nog niet zo lang gelden jarig geweest :amuse:
Sorry! mijn fout :laugh::laugh:

engrealat

Registered User

Ik krijg het idee, dat je dan geen vuurwerk meer mag kopen als je te oud ben? vreemd[/QUOTE]

Nee Dat zie je verkeerd, JIJ mag geen vuurwerk meer kopen vanwege je kale bolletje..............:weird::laugh:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
In Amerika gebeurt dit regelmatig. Als je daar een biertje wilt drinken dan vragen ze ook om je ID. Dat zijn de verkopers wettelijk verplicht te vragen tot jou 35ste jaar. Alleen wie bepaalt wanneer jij er als 35 uitziet??!! Maar ik moet zeggen dat het wel werkt waar ik het heb gezien.

USRRobiwan

Registered User
Dus eigenlijk komt het er op neer, dat iemand zijn legitimatie vergeten was en dat ze net die ene keer gevraagd hebben om een legitimatie.

Tja... Snap de nieuwswaarde van zoiets onbenulligs niet.

Bovenaan