• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Malta International Fireworks Festival 2014 - Closing show | PYROemotions

Fantastische show met een leuke mix van muziek. zeventiger jaren en modern
Inderdaad wat zich halverwege minuut 15 afspeelt is spectaculair.!!

mm, soundtrack is erg van de hak op de tak en baggerslecht gemixed.
Ook zijn de lichten die gebruikt worden enorm storend.
Kan hier niet van genieten eigenlijk..

Ondanks dat de soundtrack inderdaad niet best in elkaar is gezet en hier en daar wat is blijven staan geniet ik hier met volle teugen van. De muziekkeuze is wel mijn ding en als daar dan ook nog eens van alles bij te zien is, zit ik met een dikke glimlach op mijn gezicht de film te bekijken.

Back
Bovenaan