Madhouse

FPM ProductBOT

Registered User
1609_Wolff_DynastyProfessional_MadhouseB_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Madhouse[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1609[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 22,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]265 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Gekkenhuis! Machtig mooie sterren en harde knallen![/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/10/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe deze op een winkel demo heeft gepresteerd. Ben hem nog niet tegengekomen.

Chrissie81

Registered User
Net wel gezien bij Avri. Niet gefilmd. Best een aardige cake. Product filmpje wat je zelf eerder hebt gepost komt aardig overeen met wat ik net gezien heb!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik was te laat met filmen.. Anihalas heeft hem vast wel op film gezet !

Ja ik heb hem op film. Nee mijn camera heeft er niet op kunnen focussen. Helaas heeft mijn camera moeite met 80 meter afstand!

Ik vond de cake mooi maar niet fantastisch. Ik vond de salvos de cake niet veel dikker of eigenzinniger maken. Daarnaast is er op het gebied van kleur en blink al heel erg veel te koop. Ik zou zelf zeggen als je een leuke salvo cake wilt dan vind ik de cruelty veel gaver. Dus persoonlijk zal ik niet snel voor de cake kiezen. En dat is alleen maar omdat ik een andere voorkeur heb.

Laatst bewerkt door een moderator:

Knalgoed

Registered User
De Madhouse is AFGEKEURD!

Wij zijn net gebeld met de mededeling dat de Madhouse is afgekeurd en niet uitgeleverd mag worden.

Wolff adviseert om de Hurricane als vervanger te geven. Ik vind dat zelf geen waardige vervanger. De cruelty lijkt me een beter idee.

Bovenaan