(Macro) Mascleta Aldaia 6 augustus 2013

Firecrack-R

Registered User
Hij is iets kleiner als die van vorig jaar, maar de bombardeo is nog steeds gruwelijk!

Ook dit jaar weer geschoten door pirotecnia GORI.

sprinkhaan

Registered User
vooral aan het eind dat je gewoon ziet dat er letterlijk een berg shells de lucht in word geduwd. Zeer indrukwekkend!.

shinji

Moderator
Medewerker
De eindslag was inderdaad zeer indrukwekkend. Op de film van Amigos zie je het niet zo goed, maar waar normaal de lucht op 1 plek volgepompt word, was deze in 3 lagen opgebouwd. In het filmpje van mezelf kan je dat goed zien. Eerst komen er 3 rookpluimpjes en dan BAM!

Laatst bewerkt:

gandalf

Registered User
wat een gruwelijk beest, heerlijk!!!! muncos gracias amigo' s voor alle geposte filmpjes!
ter ere van wie of wat wordt eigenlijk deze mascleta geschoten?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Altijd op 6 Augustus Paul en altijd Gori/Valenciana, op de 5e schieten ze daar ook altijd een Mascleta, maar die is een stuk kleiner.

Ik dank u! Eens kijken of het binnen de mogelijkheden valt om deze mee te pakken dit jaar.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Op film lijkt het dat die van 2012 veel groter is dan die van 2013. Is dit ook zo en wat is de reden?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ok het is geboekt. Dit jaar ga ik deze zien! 5 en 6 augustus zitten we in Valencia. Zodra er meer info is zal ik een topic aanmaken voor dit jaar.

Bovenaan