• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Maastricht

Dat wordt dubbel genieten.
Een mooi concert van Andre Rieu en ook nog vuurwerk op de koop toe.:nuts:

Ik neem me camera mee en zal wat foto's proberen te maken.
Tenminste, als er niet moeilijk wordt gedaan, dat ik een fototoestel meeneem.


Voor de genen, die ook naar de concerten gaan van Andre Rieu.
De A2 is afgesloten, bij Eindhoven.:mad:
 
In het kader van beter laat dan nooit.
Ik zal nog een aantal foto's plaatsen van het vuurwerk, wat tijdens het concert van 7 juli 2007 van Andre Rieu was afgestoken.

Ten eerste het concert was erg mooi om mee te maken.
Ik heb 90% aan dance cd's in me cd kast staan, maar dit kon ik echt waarderen.
Maastricht is een zeer leuke en gezellig stad, waar het genieten is.

Maar de foto's.

DSC02524.JPG

Het prodium had steeds een veranderende achtergrond.
Andre Rieu had het over de 7 nieuwe wereld wonderen en zie hier een achtergrond van kollosseum in Rome.

DSC02526.JPG

Hier het eerste ,,vuurwerk''.

DSC02528.JPG

De confettie wordt in de lucht gespoten.
Ik dacht eerst dat het confettie mortieren waren, die waren afgeschoten.
Omdat er nog confettie lag van het concert van vrijdag.
Maar mortieren afschieten in een stad, keep on dreaming Cigar.:blink1:

DSC02529.JPG


DSC02530.JPG


Nog meer confettie.


DSC02531.JPG

In dit gebouw, zat Prins Willem Alexsander naar het concert te kijken.
Maar die heeft even niks kunnen zien, vanwege de dwarelende confettie.:laugh:

En nu vuurwerk!
DSC02542.JPG


DSC02543.JPG


Sorry dat de foto's vaag zijn, maar zittend kun je moeilijk foto's maken.
Ook sorry voor de hoofden van enkele grijze dakduiven.

Kortom, het was een leuk concert en ik heb echt genoten in me Neophyte t-shirt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Wat de confetti "mortieren betreft" kan ik vertellen dat het hier ging om 8 stuks Super Shooters Large, die per avond gevoed werden met minimaal 5 kilo Gemenge slowfall confetti per avond.
Het betreft Co2 gevoede kanonnen...
 
Back
Bovenaan