• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Maasbracht

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
In de nacht van 20 op 21 september is vuurwerk te Maasbracht.

Wie: Rohan Fireworks
Wat: , consumentenvuurwerk (cake's, Single Shots)
Prof (Romeinse kaars)
Waar: Bunkerhaven te Maasbracht
Hoelaat: tussen 00:00 en 01:00

Is dit vanaf een ponton of ???

Gezien de kalibers 5" lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit van het land geschoten wordt, want anders moet je wel heel veel maasbracht afzetten.....??

Vanaf de Bunkerhaven is het 123 tot aan de wal.
En er zit een benzine opslagplaats dus.......

Wie weet het??

Ik zou ook wel eens willen weten hoe men aan deze informatie komt 5" bommen....

Als iemand weet wat er komt, dan ben ik het wel!

Ik zou ook wel eens willen weten hoe men aan deze informatie komt 5" bommen....

Als iemand weet wat er komt, dan ben ik het wel!

Hoi Ben, zou je ons dan willen voorzien van de juiste informatie zodat we het kunnen aanpassen ?

Alvast bedankt
Tony

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan