Luso in Luik

Pyroteam.net

Registered User
index.php

Hierbij het filmpje van dit vuurwerk.
In tegenstelling tot berichten van sommige mensen op andere forums vond ik dit wel een goed vuurwerk en zeker
de moeite om hier 2x 170km voor gereden te hebben. Als ik niet was gegaan had ik er spijt van gekregen.

Groetjes Kevin

Tony

Administrator
Medewerker
Kevin bedankt voor het delen. Ik vind het zeker niet slecht. Het is kort maar krachtig en ik vind dat een opening van iets als het station ook zo gedaan moet worden. Netjes!!

Tony

Administrator
Medewerker
Je kopieert je bericht van VWC naar hier met hetzelfde oordeel als dat je daar geeft. Zal niet gewaardeerd worden op FPM. Nou, Dietje dat weet je nog helemaal niet want er zijn nog geen reacties op gekomen :)

dieter

Registered User
Je kopieert je bericht van VWC naar hier met hetzelfde oordeel als dat je daar geeft. Zal niet gewaardeerd worden op FPM. Nou, Dietje dat weet je nog helemaal niet want er zijn nog geen reacties op gekomen :)

Ja ja zal ff wachten.......... Beter zo.......

Pyroteam.net

Registered User
Zoals in mijn beginpost, vind ik het jammer dat er zoveel negatieve reacties komen over de opening in Luik, en dan vooral op de andere forums. Ik vond dit een prachtig stukje vuurwerk wat ik niet had willen missen ookal moest ik er 350km voor reizen. Zoiets zie je niet iedere dag en dit was een mooie kans om zoiets mee te maken.

Hier nog een paar fototjes

index.php

index.php

index.php

index.php

Groetjes Kevin

AWG

Registered User
ik vind het het wel erg gaaf, het station opzichzelf heeft 300 miljoen gekost
dus ik kan me zo voorstellen dat je ergens een grens moet stellen qua kwantiteit en duur van de show.:bigsmile::toung:

6 minuten is volgens mij ook mooi zat om zoiets te openen.
benieuwd of ze dit in rotterdam ook gaan doen als daar het centraal station af is.:cheesy:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zo toch wel indrukwekkend hoor. De setting daar word goed gebruik van gemaakt.

Ik heb 6 minuten zitten genieten, bedankt voor het delen van je film.

Vavoom

Registered User
Bij het zien van de eerste foto dacht ik gelijk aan één ding.
Of beter gezegd... één man. Zijnde Santiago Calatrava a.k.a. "de zoon van Valencia". En ja hoor, hij heeft dit station ontworpen. :cheesy:

De show mag er overigens wezen hoor. Zo zie je ze niet zo vaak en zeker niet zo (relatief) vlakbij huis. Deze had ik best live willen zien.

Bovenaan