Loosdrecht

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 23 augustus 2014
Plaats: Oud Loosdrecht
Provincie: Noord Holland
Tijd: Rond 23.30 uur
Wie: Wagenvoort
Wat: professioneel
Waar: er wordt geschoten vanaf ponton op de plassen
Waarom: Gondelvaart Loosdrecht

23.30 uur is de start van het spectaculaire Loosdrechtse vuurwerk wat het einde inluidt van de 41e Loosdrechtse Gondelvaart.
Met dank aan Stef voor de tip!!

dieter

Registered User
Beste Freaks,

Het vuurwerk zal niet door Dreamfireworks worden geschoten maar door Wagenvoort Vuurwerk.
De organisatie heeft wel gevraagd of ik als Loosdrechtse ondernemer het geheel wil begeleiden ivm de kennis van de locatie hier te plaatse.

De show zal maar circa 4 a 6 minuten duren en zal bestaan uit 3-4-5-6 inch shells en is vanaf de braderie te zien.
Echter ivm de veiligheid naar de boten die meedoen aan de gondelvaart is de afstand naar het publiek circa 700 meter.

ifeelfine

Registered User
dank voor de info voor 6 minuten ga ik de drukte niet (meer) opzoeken des te meer waardeer ik dat we geïnformeerd worden

kingmokum

Banned
Ik ben wezen kijken, beter showtje dan voorgaande jaren en doordat het vuurwerk nu vanaf de kant gezien dichterbij was kwam het ook beter over. Paar leuke bommetjes gezien maar de finale was zoals eigenlijk altijd in nederland matig.

Voor als je in de buurt woont gewoon prima om even langs te rijden volgend jaar, 20 minutjes reistijd had ik er wel voor over.

Bovenaan