Loosdrecht

mortier18

Registered User
Ik ben ook geweest.
Ik vond het een mooie show met een mooie diverse bommen die stuk voor stuk prachtig te noemen waren.
Alleen vond ik de show wat kort duurde maar iets van 10 minuten.
En de finale was zoals Dieter al zegt een beetje vreemd,eerst de salutes en daarna de lucht vol rammen met goud.
Al met al een mooie show maar te kort om voor 2 uur in de auto te zitten.

Groet, Bjorn.

dieter

Registered User
Ik ben ook geweest.
Ik vond het een mooie show met een mooie diverse bommen die stuk voor stuk prachtig te noemen waren.
Alleen vond ik de show wat kort duurde maar iets van 10 minuten.
En de finale was zoals Dieter al zegt een beetje vreemd,eerst de salutes en daarna de lucht vol rammen met goud.
Al met al een mooie show maar te kort om voor 2 uur in de auto te zitten.

Groet, Bjorn.

De duur van de show is bepaald door de opdrachtgever die willen dat het niet langer duurt dan maximaal 12 minuten.Dit heeft ook te maken dat men problemen heeft met het handhaven van de veiligheidscirkel op het water waar natuurlijk de boten van de Gondelvaart varen.

Laatst bewerkt:

mello

Registered User
Was zeker weer een geslaagde dag met ze alle.
alleen ik en denendo kwamen wat later aan en werden met een speedboot naar het eiland gebracht wat ging dat hard zeg!! maar we zijn aangekomen een beetje nat.

het weer viel ook mee ondanks dat waterpolitie zei dat het gestort regent had waar wij dan weer niks van gemerkt hebben.

Het nieuwe schietsysteem is makkelijk in gebruik en er zijn vele mogelijkheden mee wat ook weer in tijd scheelt met opbouw.

en waar we het allemaal over eens waren was natuurlijk de finale.
de bootjes gingen na de salutes finale flink met de toeters tekeer wat uiteraard natuurlijk ook een traditie is en laten we dat met de salutsfinale ook maar zo houden iedereen weet inmiddels wel dat na de vele saluts einde show is.

denendo heeft vanaf schietlocatie van uit de hand gefilmd deze zal 1 deze dagen online komen.

na een drankje na afloop zijn we weer huiswaarts gekeerd.

heb weer genoten van deze dag en tot de volgende keer.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Net als bij het vuurwerk van Yerseke heb ik weer wat in elkaar geknutseld met wat foto's en beeld materiaal van een compactcameraatje.

ditmaal is het een fotofilmpje van Loosdrecht.
stukje opbouw - showfoto's - en het vuurwerk zelf.

Loosdrecht 2008
File: wmv
Size: 104Mb
Duration: 09 minuten en 44 seconden

RNBakker

Registered User
Er staat nu een betere versie op en ik heb er een foutje uit gehaald.

Heel leuk gedaan Vincent. Vooral het fotogedeelte vind ik erg geslaagd.
Deze ga ik opslaan als aandenken aan een hele gezellige dag.
Was weer een mooie samenwerking tussen liefhebbers en pro pyro's.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Film Loosdrecht staat online.
film is gefilmt van uit een bootje op ongeveer 500 meter afstand vanaf het eiland.
De film kun je hier vinden.

Als het goed is komt er nog een film vanaf het schietveld gefilmt.

Moontan

Moderator
Medewerker
Buitengewoon leuke film, die met het fotogedeelte Vincent. Echt gaaf om te zien.
Ik weet het het is een grote hobby van je, maar er zal best een hoop tijd in het monteren gezeten hebben. De andere films van je en die van Hanky Spanky zijn ook zonder meer de moeite van het kijken waard. Een hele belevenis zo dicht bij de schietlocatie.
En Dieter: niet om te slijmen hoor, maar ik vind je een sportman, doordat je zelf aangeeft het een slechte show te vinden. Dat lees je niet vaak dat iemand van een schietbedrijf dit toegeeft.
Anyway, ik ben je mening niet toegedaan, ik vind de show goed en zelfs veel beter dan in 2007. Maar de show in 2007 was veel korter dacht ik.

dieter

Registered User
Buitengewoon leuke film, die met het fotogedeelte Vincent. Echt gaaf om te zien.
Ik weet het het is een grote hobby van je, maar er zal best een hoop tijd in het monteren gezeten hebben. De andere films van je en die van Hanky Spanky zijn ook zonder meer de moeite van het kijken waard. Een hele belevenis zo dicht bij de schietlocatie.
En Dieter: niet om te slijmen hoor, maar ik vind je een sportman, doordat je zelf aangeeft het een slechte show te vinden. Dat lees je niet vaak dat iemand van een schietbedrijf dit toegeeft.
Anyway, ik ben je mening niet toegedaan, ik vind de show goed en zelfs veel beter dan in 2007. Maar de show in 2007 was veel korter dacht ik.

Slecht is overdreven....niet goed...had beter gekund.....

Bovenaan