Loosdrecht 19 aug

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ik ben ook naar Loosdrecht geweest en heb ook vanaf het braakliggend terrein de show gevolgd met een aantal andere freaks.

Er zaten erg mooie bommen bij wat met een heel lekker tempo werdt geschoten, maar helaas was de afstand te groot. Met als gevolg dat de knallen van de shells pas een paar seconde later hoorbaar voor ons waren.

Ik heb ook een aantal foto's gemaak, je kan de fotos vinden via de volgende link :

[Foto's Loosdrecht 19augustus]

Groeten,
Vuurwerkfreakz

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
erg mooie foto's vuurwerkfreakz met name deze is mooi ,

foto van vuurwerkfreakz

DSC_0060.jpg

joosti

Registered User
Was een zeer nette show mooie shells met mooie effecten mijn complimenten hoor,ook wij stonden op het braakliggend terrein met een goed uitzicht op het eiland,nog even de boten parade gezien,een gezellig avondje dus....jongens bedankt voor de mooie show. :w

Groet joost

remio

Registered User
idd erg goeie bommen! die 6" klapte dr erg goed in haha. kan me voorstellen als je dr vlak onder stond dat het nog beter was:9

de afstand was voor mij ook te ver, maar is niets aan te doen helaas......

groetjes remio

Jordi

Registered User
Vond het een leuke show maar de afstand was toch iets te ver vanaf de kade, ook ik heb gekeken vanaf het braakliggende terrein tegenover de snackbar en een paar foto's geschoten.

Foto's zijn hier te vinden. Worden (tijdelijk) gehost door Vuurwerkfreakz omdat ik bij m'n album hier een foutmelding krijg.

:w

T-sec

Registered User
Vuurwerkfreakz & Jordi, bedankt voor jullie mooie foto's.

Zoals te lezen valt binnen dit topic waren wij druk bezig op het eiland om de show te maken zoals jullie hem hebben mogen zien en hadden dus niet de kans om foto's en/of een film te schieten vanaf de kade, dus daarom ben ik blij met jullie mooie foto's. Nu alleen nog iemand die ook gefilmd heeft.

Azuma en Dieter hebben hun best gedaan om een show neer te zetten welke gevuld is met mooie bommen en dat is in mijn opinie goed gelukt.
Met name de zeer zware Spaanse 6 inch bommen van Pirogestion waren een erg mooie aanvulling, dan niet showmaker, van het hele vuurwerk. Zelfs wij stonden tijdens het afsteken versteld van de kracht en de effect grootte van deze Spaanse shells, machtig !!!

Vinnie en ik moesten bijsteken en hebben het vuurwerk dan ook behoorlijk intens mogen meemaken. Jammer inderdaad dat door de redelijk grote afstand het vuurwerk iets milder werd ervaren door de toeschouwers. Maar aan de foto's te zien is het vuurwerk toch zeker wel goed overgekomen.

Het posten van de close up foto's laat nog even op zich wachten door wat technische probleempjes, maar zullen op korte termijn te zien zijn.

Laatst bewerkt:
Bovenaan