Londen 2012: Kimbleton Fireworks Shop

Dim

Product Beheer
Medewerker
Na wat rondgelopen te hebben en de nodige warenhuizen bekeken te hebben sprong mijn vuurwerk radar aan! BLIEP BLIEP BLIEP! Aan de overkant van de straat zat een vuurwerk winkel! Meteen even naar binnen voor de nodige foto’s. Prijzen zijn we best wel van geschrokken, pakjes sterretjes van 10cm en 30cm koste 6 pond!

Kim_00.jpg

Verder dus niets gekocht!

Kim_01.jpg

Geen folders of wat dan ook! Gewoon een poster op het raam! Was in deze winkel ook niet heel druk.

Kim_02.jpg

De leeftijdswaarschuwing in de winkel!

Kim_05.jpg

Verschillende cakes van Kimbelton Fireworks in de vitrine. Prijzen waren ontzettend hoog! Voor een redelijke cake betaalde je al snel 100 Pond ( € 135,00)

Kim_04.jpg

In deze winkel waren ook wat vuurwerkjes van Weco te koop! Deze hadden GEEN duitse prijzen!

Kim_03.jpg

Meer fotos en films komen eraan!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nee dat heb ik eerlijk gezegd niet gevraagd! Van een andere vuurwerkwinkel in Londen heb ik ook foto's van de prijslijsten!

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Leuk om te zien hoe het daar verkocht wordt.

Onderin in de virtrine zie ik kleine doosjes liggen met 'Fireworks' erop. Wat is dat voor iets? Of zijn dat gewoon sterretjes?

Kim_05.jpg

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Sterretjes! Verkochten ze hier vanaf een lengte van 6cm!

Zag op de laatste foto een ander pak waar 'sparklers' op stond en deze verpakking was anders.

Heb inmiddels gevonden wat het is:

retail_range_homepage.jpg

Een klein vuurwerkpakketje. Als je goed op foto van die vitrine kijkt, dan zie je ook een groter pakketje daar nog achter liggen.

bridge

Bronzen Member
Kimbolton . Hoor je weinig meer van, maar toch ooit het grote schietbedrijf van Engeland. Vroeger had je in Hoogstraten vaak zinkpijlen (905) met etiketten van kimbolton erop. Kimbolton schoot in 1995 de grote vuurwerkshow ter ere van 50 jaar na wo II in Londen op de Theems. Toentertijd een van de grootste vuurwerken ooit geschoten.

Bovenaan