Londen 2012: Fireworks Battersea Park

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ja! Dan het vuurwerk! Smiddags als een speer naar het park om kaartjes te kopen! Ja je leest het goed, in Londen koop je kaartjes om het vuurwerk te kunnen bekijken van dichtbij! 8 pond per kaartje ben je kwijt. Een man of 5-6.000 stonden er in het park! Beloofde wel wat voor het vuurwerk! Ik moet zeggen dat ik me erg goed vermaakt heb!

Spandoek van het vuurwerk:
Bat_00.jpg

Kaarten verkoop:
Bat_03.jpg

De kaartjes zelf:
Bat_01.jpg

Fireworks Fall Out zone:
Bat_02.jpg

Dim

Product Beheer
Medewerker

20 MINUTEN lang vuurwerk, op veel te harde muziek! Wel mooie stukken gezien! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me goed vermaakt heb!

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Thnx voor het delen.

Ik vond op Vimeo nog een sfeerfilmpje van deze show.

Footage from the Battersea Park Firework display 2012.
Filmed on GH2 ISO 1600 with Nokton 20mm f0.95. No post processing
Music excerpt from Kate Walsh "Fireworks" from album "Tim's House"

biertje

Registered User
Betalen in Londen voor een show is niet zo vreemd want dat zie je in heel Engeland. Ik was zelf in Colchester het weekend van Guy Fawkes en daar moest je ook betalen voor de shows die werden gehouden. Vaak worden de shows door scholen en goeie doelen georganiseerd. Je betaalt tussen de 5 a 10 pond voor een kaartje. Vaak zijn er bbq en andere eet en drink gebeuren er bij en de opbrengsten gaan dan naar de school of goeie doel. Rond deze tijd wordt er veel aan goeie doelen gedaan in Engeland vanwege de wapenstilstand in de eerste wereld oorlog.

D

Deleted member 17038

Guest
Die muziek is goed the horen! (de shells knallen gewoon niet hard genoeg) Mooie film dankjewel!

Bovenaan