Locomotion

kingmokum

Banned
Dynasty_Locomotion_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Locomotion[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1623[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 59,90[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]53[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]silver tail with whistle,
crack white glittering tail crack purple star green glittering, crack rainy tail crack white glittering, silver rain, crack crown, crack red flower rain.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt:

-=guido=-

Registered User
toch raar dat er nog niemand op dit blok gereageerd heeft! ik vind het namelijk een zeer leuk blokkie als ik zo dat filmpje zie. iemand ervaring mee?

-=guido=-

Registered User
hmmmm.... ik heb het idee dat de locomotion op die vuurwerkshow niet helemaal lekker ging? de finale klopte niet qua timing, en eigenlijk de rest van de pot ook niet. en dan is er inderdaad weinig aan :D

Bert

Registered User
hmmmm.... ik heb het idee dat de locomotion op die vuurwerkshow niet helemaal lekker ging? de finale klopte niet qua timing, en eigenlijk de rest van de pot ook niet. en dan is er inderdaad weinig aan :D

Ik heb deze pot met oud en nieuw gezien dus niet met die show van het filmpje. Was wel het zelfde effect als die pot uit die show op het filmpje, hij is dus zo in het echt. Het vuurwerktoko filmpje klopt in dit geval dus niet met de uitwerking.

-=guido=-

Registered User
hmmmmmm goed om te weten. ik vond hem op het filmpje namelijk erg tegenvallen en hoopte op een "misser" .

scheelt me toch weer geld dat ik aan een echt mooie pot kan uitgeven.

Bedankt!

lontje

Registered User

Dat denk ik ook Guido.

Dit is een absolute onderschatte topper !

Een geweldig opbouw met fluiters en boeketten een dan een prachtige
finale met zeer zware burstknallen en grote asregen. :idea:

bridge

Bronzen Member
Dit is de enige pot van Wolff die tegenviel. Is zijn geld niet waard. Valt volledig in het niet bij bijv. de panter of de dark hours, terwijl die laatste goedkoper zijn.

lontje

Registered User
Dit is de enige pot van Wolff die tegenviel. Is zijn geld niet waard. Valt volledig in het niet bij bijv. de panter of de dark hours, terwijl die laatste goedkoper zijn.

Daar ben ik het niet mee eens en de hele straat ook niet.

Had zelf ook de panter die absoluut goed is.

De finale van de locomotion is veel indrukwekkender dan de panter.

Er werd gejuigd en geklapt na de locomotion maar niet bij de panter !!!

Maar goed bridge: smaken verschillen.:idea:

Bovenaan