Liseberg Closing Show 2015 Göteborgs FyrverkeriFabrik

Moontan

Moderator
Medewerker
Liseberg Closing Show 2015 Göteborgs FyrverkeriFabrik
A custom made pyromusical for the Liseberg Amusement Park in Gothenburg, Sweden
Song selection and mix were made by Martin Hildeberg together with Mikael Solkulle of Liseberg

[video=vimeo;142076122]https://vimeo.com/142076122[/video]

KoenL

Registered User
Volgens mij zie ik alleen maar bengalen, fonteinen, singlerows en singleshots die qua timing geniaal worden ingezet en die op een unieke manier op de locatie worden verdeeld. Bijzonder dat er vrijwel geen cakes en luchteffecten aan te passen op de spinners na. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kan vind ik het knap dat er zo'n een complete show wordt neergezet. Alleen het tweede nummer is misschien net iets te eentonig, maar dit ben je weer vergeten als het derde nummer aanvangt. Ik geniet hiervan!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben niet zo onder de indruk van deze show.
Ik vind de indoor shows van Martin veel beter omdat hij daar veel mooie combineert met de producten die hij heeft.
Een single op een noot/toon laten gaan is niet zo moeilijk. De moeilijkheid zit hem in het vinden van een balans met combinaties.

Hier kan het niet anders (anders zou hij het wel doen) en voor veel mensen zal dit een spektakel zijn alleen als ik kritisch ben vind ik het niet spannend genoeg.

Bovenaan