Lijstje voor dit jaar - Shinji

shinji

Moderator
Medewerker
Sjow, vanmiddag alles rond gemacht. Toch nog de Falcon 2012 op kunnen sporen voor een mooien prijs. GoE helaas niet leverbaar en heb daar wat anders voor besteld. Als ik kijk naar wat ik kwijt zou zijn met adviesprijzen denk ik OEH. Maar met de hulp van de geweldige winkels waar ik bestel ben ik net aan de helft kwijt en denk ik alleen maar oeh.

Tony

Administrator
Medewerker
Sjow, vanmiddag alles rond gemacht. Toch nog de Falcon 2012 op kunnen sporen voor een mooien prijs. GoE helaas niet leverbaar en heb daar wat anders voor besteld. Als ik kijk naar wat ik kwijt zou zijn met adviesprijzen denk ik OEH. Maar met de hulp van de geweldige winkels waar ik bestel ben ik net aan de helft kwijt en denk ik alleen maar oeh.

Niet OEH OEH YEAH?

painkiller

Registered User
Mooie lijst hoor!
Tikt aardig door met die boxen maar dat gaat een flink spectakel geven. Gaan alle skyscreamers tegelijk de lucht in? Dat word me een bak geweld zeg.

Word er voor de Rocketboom's een mooi rekje gemaakt of ga je ze los schieten?

passion fruit

Registered User
Lekker hoor Shinji die 12 Falcons erbij! Leg dit alsjeblieft vast op film wil je? Niet alleen de Falcons maar alles wat op jouw lijstje staat. Het is bijna een misdrijf om al dit moois niet te delen met je medefreaks en vrienden hier op het forum. :tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Lekker hoor Shinji die 12 Falcons erbij! Leg dit alsjeblieft vast op film wil je? Niet alleen de Falcons maar alles wat op jouw lijstje staat. Het is bijna een misdrijf om al dit moois niet te delen met je medefreaks en vrienden hier op het forum. :tounge:
Eens! Ben wel benieuwd of zo'n dozenfestijn opweegt tegen een cakefeest!

shinji

Moderator
Medewerker
Eens! Ben wel benieuwd of zo'n dozenfestijn opweegt tegen een cakefeest!

Ik dacht dit jaar eens lekker te genieten van het vuurwerk ipv te fakkelen en veel te weinig te zien. Dat doen we dus niet meer. Ik begon met de Willow Box van Zena en bij de eerste cake had ik al zo van kom op nou, halverwege de Revolution aangefakkeld, maar helaas, gaaaap. Toen ben ik maar snel de rest van de boxen snel door elkaar gaan stoken en leek het weer ergens op. Wel de Kremlin en Ataka netjes als finale gebruikt. Conclusie, voor mij geen boxen meer, volgend jaar weer lekker cakes stoken als een wilde.

shinji

Moderator
Medewerker
Vond de kwaliteit van de Zena boxen niet meevallen, tempo zat er ook al niet in. Royal was wel een stukkie beter, Lesli boxen waren ook prima, maar over het algemeen denk ik dat ik zelf betere combinaties kan bedenken. En ja, alleen maar kijken vind ik eigenlijk ook maar niets, een beetje fakkelen geeft meer voldoening.

Bovenaan