Lijstje van Roy1186

Roy1186

Registered User
Hallo allemaal,

Ik wil graag even mijn lijst met jullie delen voor komend Oud en Nieuw.
Ik heb er onwijs veel zin in.

Het volgende ontbreekt in de database:
- Eruption van Excellent (intratuin 's Gravenzande)
- Colorfull thundertail van Bonfireworks

Klik!!Klik!!Klik!!

Opbouwend kritiek is natuurlijk altijd welkom.

Roy1186

Registered User
Zo bijna 24 uur later en nog niemand die een reactie heb. ^^
Is het zo een perfect lijstje dat er geen kritiek op te geven is??

polleke45

Registered User
Vind het een mooi lijstje alleen ken ik de cakes van vuurwerktotaal niet dus daar kan ik niets over zeggen. Vind alleen de mega boost minder maar dat komt omdat ik niet van knalcakes houd.

Roy1186

Registered User
Vind het een mooi lijstje alleen ken ik de cakes van vuurwerktotaal niet dus daar kan ik niets over zeggen. Vind alleen de mega boost minder maar dat komt omdat ik niet van knalcakes houd.

Als je niet van Knalcaces houd kan ik het me voorstellen dat je die wat minder vind. Maar man wat was die gaaf op de demo!!! Dat vond ik toch wel een verrassing dus hij komt er gewoon in dit jaar.

Booomy

Registered User
Heb er ook weinig aan toe te voegen. Ben net als Polleke niet bekend met de vuurwerktotaal cakes. Verder mooie lijst. Waar ga je bestellen???

Roy1186

Registered User
Camuro Queen en Megaboost vind ik 2 toppers op je lijst!
Anaconda is ook lekker het wordt leuk voor je.

Ja klopt ik vind dat ook de 2 toppers van de avond. Hoewel ik Anaconda en jewel in the crown ook erg mooi vind.

Heb er ook weinig aan toe te voegen. Ben net als Polleke niet bekend met de vuurwerktotaal cakes. Verder mooie lijst. Waar ga je bestellen???

Kijk even op de vuurwerktotaal site.
Vuurwerktotaal Kwintsheul
Als ik de filmpjes geloof dan zijn het mooie cakes voor een leuke prijs.

Ik ga bestellen bij:

- De Rijswijkse Vuurwerkhal
- De Carlton in 'S gravenzande
- Intratuin in 'S gravenzande
- Vuurwerktotaal Boutkan in kwintsheul

Roy1186

Registered User
ERG mooie lijst, veel topcakes op je lijst en mijn favoriet is de Coupe d'etat!!!

Hier ga je veel plezier aan beleven!

Dank u! Ik ga zeker genieten met oud en nieuw.

Ik heb nog even een wijziging door gevoerd. Ik wil ipv Jewel in the Crown toch Crown King nemen van Broekhoff.
Alleen krijg ik Jewel in the Crown niet van mijn lijst af. Dus neem ik ze maar allebei (A)

passion fruit

Registered User
Roy,

Ik zie ook dat je Megaboost hebt besteld. Als je deze samen combineer met Share the Flare (Zena - Herlat) dan heb je echt een spetterende finale. Coupe D'etat is mooi maar qua tempo past ie minder goed bij de Megaboost.
Just an idea. Ik heb zelf ook de Megaboost i.c.m. Share the Flare voor mijn finale. :)

Roy1186

Registered User
Roy,

Ik zie ook dat je Megaboost hebt besteld. Als je deze samen combineer met Share the Flare (Zena - Herlat) dan heb je echt een spetterende finale. Coupe D'etat is mooi maar qua tempo past ie minder goed bij de Megaboost.
Just an idea. Ik heb zelf ook de Megaboost i.c.m. Share the Flare voor mijn finale. :)

Ja daar heb ik inderdaad ook aangedacht. Alleen wordt Share the Flare niet verkocht bij Vuurwerktotaal en ik wil ook een beetje in de regio blijven.

passion fruit

Registered User
aha, ik snap het. Ik heb ze allebei gehad afgelopen jaren dus je hebt sowieso geen miskoop aan de Coupe D'etat. Tis dat je ook de Megaboost besteld hebt dus ging ik ervan uit dat je wel van tempo houdt. Vandaar dus de suggestie.
Have fun iig 31-12 !! ;)

Roy1186

Registered User
aha, ik snap het. Ik heb ze allebei gehad afgelopen jaren dus je hebt sowieso geen miskoop aan de Coupe D'etat. Tis dat je ook de Megaboost besteld hebt dus ging ik ervan uit dat je wel van tempo houdt. Vandaar dus de suggestie.
Have fun iig 31-12 !! ;)

Dank u!!! Gaat helemaal goed komen. Ik heb er onwijs veel zin in!!

Bovenaan