Lijstje van potige_smurf anno 2013

potige_smurf

Registered User
Hierbij dan ook maar mijn lijstje voor aankomend oud&nieuw.
Zoals jullie zien staan er grotendeels boxen op van verschillende importeurs.Deels door goeie ervaringen en deels door nieuwsgierigheid,zoals de Big-Momma en Golden-Power.
Heb niet echt een project of volgorde alleen al het goud wordt achter elkaar geschoten en afzonderlijk van elkaar gefilmd.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33167

Aantal artikelen staan er niet op,zoals de Mascleta en 100.000 klapper gehaald bij Zena in Belgie.Evenals een paar naamloze potjes voor in de vooravond.

potige_smurf

Registered User
@ pyroknallie;Thanx.Het gaat gefilmd worden.Zoals gezegd 'al het goud' en de boxen.Zelf filmen doe ik niet.Omdat ik er dan niet van geniet en soms de eerste paar seconden mis.

@ White thunder;Dank u:hehe!:.Wordt een beetje rondcrossen de 28ste en paar dagen steeds heen en weer lopen naar de kamer:embarrased:,maar plezierig wordt het

freakjuh

Registered User
mooii lijstje smurf. Je zal er veel plezier van hebben

Prettige Feestdagen gewenst
Kijk myn lijstjee^^. Als je tijd/zin hebt

potige_smurf

Registered User
mooii lijstje smurf. Je zal er veel plezier van hebben

Prettige Feestdagen gewenst
Kijk myn lijstjee^^. Als je tijd/zin hebt

Tijd en zin?Ik maak er tijd en zin voor deze dagen:smiling:.Mooie en leuke afwisselende lijst.
Ik zou het wel weten,afsluiten met de zena cake box gevolgd door de silver salute:lub:.

D

Deleted member 17038

Guest
Zo ook een behoorlijk aantal dozen! Wilde eigenlijk die heron cakes nog wel eens zien maar de films in het topic zijn prive.
Hoop dat ze je bevallen en ik kijk uit naar de filmpjes!

ThunderBall

Registered User
Wat is er mis met de ghostrider:surprised:?Dacht 12,50 euro voor 2 is geen miskoop:tounge:

Je hebt 'm denk ik nog niet (live) gezien denk ik, ik wel en in het topic van de GhostRider staat mijn filmpje, het was helaas echt niks, ook ik heb trouwens zo'n setje ongezien besteld dus kan gebeuren hoor.:hehe!:

hansso90

Registered User
haha mooie lijst :p

bedankt voor de big momma.. keek hem een keer was meteen verkocht :hehe!:
nu heb ik hem ook bijgevoegd aan mijn lijst :p

passion fruit

Registered User
Een lijstje om van te smullen potige_smurf. Heb je de street collection van VW24 al eerder gehad of heb je ze nu gewoon gehaald o.b.v. de filmpjes?
Ik ben jaloers op je Golden Power. Dit jaar helaas niet in mijn collectie. (budget was op :crying:)
Veel stookplezier over een paar daagjes :hehe!:

Bovenaan