Lijstje van Potige_smurf 2014/2015.

potige_smurf

Registered User
In navolging van vele anderen(de mens blijft tenslotte een kuddedier:tounge:),wil ik jullie ook deelgenoot maken van wat mij plezier moet brengen aankomend oud&nieuw.

Dit jaar ben ik buiten mijn 'comfort zone' gegaan en heb buiten mijn 'vaste' gebied besteld.Waarom?Omdat een aantal winkeliers vroeg in het jaar,naar mijn inziens leuke kortingen gaven en de webshop al open hadden.
Ik moet erbij zeggen dat ik geen show in de planning heb en gewoon besteld heb aan de hand van mijn wensenlijst,video's en reviews van artikelen en eigen ervaringen.
En gewoon omdat het moet(Buurtassortiment):hehe!:.

Een aantal artikelen horen er nog bij,de Sick 6 van Rubro en de Showbox 'Geisha' van Vuurwerkmania en de Ghost Rider van Cafferata.

Under cunstruction blijft deze lijst wel,d.w.z 1 en ander komt er nog bij.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33167

Feel free to comment:smiling:.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Maar waarom moet het buurtassortiment? Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gekocht!
Ga je ook nog een show schieten of word het box voor box wegstoken?

potige_smurf

Registered User
Maar waarom moet het buurtassortiment? Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gekocht!
Ga je ook nog een show schieten of word het box voor box wegstoken?

Waarom het buurtassortiment?Klinkt gek en/of vreemd misschien maar direct na het affakkelen de eerste keer van het B.A had ik zoiets WAUW:lub:.Sindsdien elk jaar vaste prik,ongeacht de collectie.Ik vind het mooie potten,ook qua prijs/kwaliteit,goede uitwerkingen.

Ik wil het eigenlijk box voor box doen,te meer omdat ik niet echt 'verstand' heb wat nu mooi bij/naast/voor elkaar kan/hoort qua effecten en kleuren:embarrased:.En ik helaas in mijn uppie zit te stoken dit jaar:huh:.
Maar van de andere kant wil ik ook wel een show.gewoon goed georganiseerd.Kortom;Moeilijk,moeilijk:sad:.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Je hebt tijd zat om er over na te denken! En als je het los stookt zou je dan nog een volgorde hebben? Of is het dan ook willekeurig?

potige_smurf

Registered User
Je hebt tijd zat om er over na te denken! En als je het los stookt zou je dan nog een volgorde hebben? Of is het dan ook willekeurig?

Ja,aan tijd inderdaad geen gebrek,dat is het hem juist:huh:.De keuze is reuze qua tijd.Maar dat brengt mij ook weer aan het twijfelen.Zelfde als vorig jaar.Lang over de volgorde nagedacht,maar liep enigszins in de soep.

Als ik los ga stoken heb ik wel een 'ruwe' volgorde in mijn hoofd zitten.Rustig beginnen,middenin opbouwen qua tempo en dan aan het eind afsluiten met goud en knal.
Ben wel beetje een goud-a-holic.Vorig jaar als afsluiter 5 keer de Secret Wave van Rubro met 6 keer E.S erachter.De E.S was mooi maar de tegenvaller van de avond vond ik toch de Secret Wave:crying:.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Misschien tips van andere leden ontvangen? Dan kan je zulke "foutjes" misschien voorkomen! Aan de andere kant zou ik me er niet te druk over maken. Ik had zelf ook achteraf gezien een aantal dingen in mijn show aangepast moeten hebben in de volgorde. Maargoed ik kan het ook onthouden en komende jaarwisseling proberen te verbeteren!

potige_smurf

Registered User
Misschien tips van andere leden ontvangen? Dan kan je zulke "foutjes" misschien voorkomen! Aan de andere kant zou ik me er niet te druk over maken. Ik had zelf ook achteraf gezien een aantal dingen in mijn show aangepast moeten hebben in de volgorde. Maargoed ik kan het ook onthouden en komende jaarwisseling proberen te verbeteren!

Ik sta zeker open voor tips/verbeteringen van andere leden!
Fout klinkt meteen zo zwaar,daarom zie ik het ook als vergissingen:tounge:.
Als ik iets wil doen,wil ik het ook proberen goed te doen.Ik snap je punt wel hoor,maar niet te druk maken gaat moeilijker dan ik altijd hoop:embarrased:.
De drang om goed te doen heeft de overhand.

painkiller

Registered User
Erg mooie lijst hoor!
Lekker dozen de lucht in rammen. Ik heb me ook wat dozen besteld om niet 3 dagen aan het knutselen te zijn... Ik bedacht me alleen deze week dat die boxen natuurlijk ook doorgelont moeten worden.

potige_smurf

Registered User
Erg mooie lijst hoor!
Lekker dozen de lucht in rammen. Ik heb me ook wat dozen besteld om niet 3 dagen aan het knutselen te zijn... Ik bedacht me alleen deze week dat die boxen natuurlijk ook doorgelont moeten worden.

Jah,maar dat is op zich niet zo'n ramp.De meeste boxen kunnen vrij gemakkelijk doorgelont worden.
Moet je alleen niet o.a The Big Five hebben.Dan ben je ff bezig:surprised:.

D

Deleted member 17038

Guest
Toegevoegd is de Schwarzhorn 6.0 uit de Swiss-Line collectie.
Heb geen ervaring met Gbv-Weco,maar wilde eens iets onbekends uitproberen.

Ik ben heel erg benieuwd naar je zeer uitgebreide ervarings verslag van dat product. Als je iemand hebt die er een filmpje van kan maken in de straat lijkt mij het tegek om te zien :)

Vuurwerk023

Registered User
Goed om te lezen dat het buurtassortiment goed scoort, verder een dikke lijst :lub:
Opvallend wel is de big 5, had die live gezien en viel mij een beetje tegen... Heeft u deze vorig jaar ook gehad dat de keus er daarom op is gevallen?

potige_smurf

Registered User
Ik ben heel erg benieuwd naar je zeer uitgebreide ervarings verslag van dat product. Als je iemand hebt die er een filmpje van kan maken in de straat lijkt mij het tegek om te zien :)

Er wordt niet veel gefilmd,maar deze zeker wel.Ik zal er zo eerlijk en neutraal mogelijk beschrijven/verslag van uit brengen.

potige_smurf

Registered User
Goed om te lezen dat het buurtassortiment goed scoort, verder een dikke lijst :lub:
Opvallend wel is de big 5, had die live gezien en viel mij een beetje tegen... Heeft u deze vorig jaar ook gehad dat de keus er daarom op is gevallen?

Buurtassortiment vind ik gewon goede potten qua prijs/kwaliteit.Evenals de Big-19.The Big Five had ik inderdaad vorig jaar,ondanks het lastige doorlonten liep deze goed door.De effecten/uitwerking vielen mij niet tegen voor dat geld.Geen uber box natuurlijk,maar leuk voor in de vooravond.

potige_smurf

Registered User
ben zelf totaal geen fan van doorlont blokken maar jouwn lijst ziet er indrukwekkend uit!

Thanx :hehe!:.Dankzij vroegboek korting bij een aantal winkels is deze lijst nu zoals hij is.En ik ben een dozen addict :embarrased:.Uitzonderingen zijn er wel op een aantal losse cakes uiteraard!

Bovenaan