Lijstje king of thunder

king of thunder

Registered User
Ik ga het dit jaar met familie vieren ipv met vrienden. Helaas is mijn familie verder niet zo gek op vuurwerk en zal ik het dit jaar rustig aan moeten doen ! :sad: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25559

Die super 8 lont ik per effect door , dus 4 keer 2 potten tegelijk. Zelfde met de heavy 3 , maar die wordt gevolgd door 2 ceasars achter elkaar. Verder 2 keer 2 green sky action's tegelijk , gevolgd door 2 keer 2 blue sky action's tegelijk. 522 schoten in 320 seconden ofwel 1,63 schot per seconde !! Lontschema uitgerekend en nou maar wachten !!!

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Waarom moet je dan rustiger aan doen? Word het je verboden om heel veel vuurwerk de lucht in te jagen?
En king of thunder... waar is de thunder? Geen white thunder of silver salute erbij?

king of thunder

Registered User
Nee mijn familie verslijt mij anders voor gek als ik een maandsalaris in een uurtje wegknal !!! En geen salutes etc. het wordt een beetje back to basic. Ik heb dit jaar ook niks vergeleken en nergens voor omgereden en alles bij een simpel winkeltje in de buurt gehaald. En laat ze daar nou geen heavy 4 hebben. Zal waarschijnlijk pas om 00:30 gaan stoken. Ik weet nog niet in welke volgorde de drie projectjes afsteek , maar wel dat ik om 01:55 de shanghai rol nog ff laat knallen

D

Deleted member 17038

Guest
:hehe!: Een keertje wat rustiger aan doen is ook wel eens goed. Je hebt vuurwerk dus plezier heb je toch wel.

Bovenaan