Lijstje Jochemm 2014-2015 Update!

Jochemm

Registered User
Hallo Pyrofreaks,

Na heel lang bedenken welk vuurwerk ik dit jaar het mooiste vind ben ik er dan eindelijk uit.
Lijstje:
Knallende Ketel Almere
1 Sniper
1 Skeleton
1 Heavy 3

Katan Zutphen
1 Starflower
1 Red Club
1 BULK Thunderking 40st

Goedkopervuurwerk
1 Bursting Wheels

Intertoys Kiers
1 Midnight Delight
1 Miracle

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/

Hoe langer ik er over na blijf denken des te meer ik ga twijfelen. Altijd lastig als je een beperkt budget hebt.

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Re: Lijstje Jochemm 2014-2015

Je kan ideeen op doen in de lijst aanraders van de product database hier.

Ook kan je via de product database kijken bij het vuurwerk waar je over twijfelt en kijken bij de product discussie hoe anderen er over denken en mischien staan er ook straatfilmpjes bij waar op je je mening kan baseren.

Succes!:happy:

Baron van lunt zu sas

Registered User

Misschien de grondbloemen elders kopen? Het is cat1 dan kan het misschien uit een ander potje worden bekostigd. Maar hebt al leuke spullen zo hoor!

Jochemm

Registered User

Ik zal eens kijken bij de aanraders!
Dat de product database er is wist ik al. Ik heb daar al heel veel producten bekeken en ik denk dat dat het juist moeilijk maakt.

sprinkhaan

Registered User

Ik kijk daarom ook vaak bij de product discussies om een beter beeld te krijgen van de mening van de leden. En soms moet je wel eens wat uit proberen en/of keuzes maken. Maar dat maakt het uitvogelen zo leuk, vind ik in ieder geval....

Jochemm

Registered User

Ik kijk daarom ook vaak bij de product discussies om een beter beeld te krijgen van de mening van de leden. En soms moet je wel eens wat uit proberen en/of keuzes maken. Maar dat maakt het uitvogelen zo leuk, vind ik in ieder geval....

Klopt, dat is zeker het leuke er van :)

Bovenaan