Lijstje: Dévinio

Vuurwerk023

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/29538

Hierbij mijn lijstje heb nu rond de €210,-- en mijn budget is dit jaar rond de €300,--
Hebben jullie nog leuke aanvullingen maar wel met een beetje budget dus zeker niet duurder dan €15,-- per stuk.
Verder woon ik in Regio H'sum en ben pas 16 dus zal ik helaas niet naar een verkooppunt gaan met Rubro en Royal, heb wel de mogelijkheden bij Vuurwerktotaal, Lesli, Broekhoff, Wolf en Marijn.
Ondertussen zijn er al verschillende producten toegevoegd:

El Dorado X1
Mean Little Bastard X1
Mc Thunder X2
Pinkie Winkie X2
Heavy 3 X1

Mvg Dévinio

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Waar ben je naar op zoek - ik bespeur een voorkeur voor knal?
Wil je de rest van je budget besteden aan sier voor na 00:00 uur of liever aan andere knal/fluit/fontein dingen?
Qua sier zit er nog niet heel veel in - als ik het meterpakket even vergeet.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuke lijst man! Je gaat je duidelijk niet vervelen en dan heb je zelfs nog eens 90euro om uit te geven.

white thunder

Registered User
Dat is een mooi begin!Leuk dat je het met ons deelt, en mocht ik wat tegen komen,dan zal ik het hier posten.Dan kan je dr over beslissen of het wat is voor je,in ieder geval succes met t samen stellen van je collectie:smiling:

Vuurwerk023

Registered User
Waar ben je naar op zoek - ik bespeur een voorkeur voor knal?
Wil je de rest van je budget besteden aan sier voor na 00:00 uur of liever aan andere knal/fluit/fontein dingen?
Qua sier zit er nog niet heel veel in - als ik het meterpakket even vergeet.

Ja sier moet er nog bij komen maar dan wel met budget :)

MrXtremeFireworks

Registered User
Kun je alleen de VuurwerkTotaal collectie van Vuurwerkvisie krijgen? Of ook de andere lijnen? Misschien is de Psycho mania dan wel een mooie pot voor niet veel geld (uit de Zena collectie van Vuurwerkvisie)

Vuurwerk023

Registered User
Kun je alleen de VuurwerkTotaal collectie van Vuurwerkvisie krijgen? Of ook de andere lijnen? Misschien is de Psycho mania dan wel een mooie pot voor niet veel geld (uit de Zena collectie van Vuurwerkvisie)

Ja die kan ik ook krijgen is eigenlijk hetzelfde, maar die had ik vorig jaar al maar thanks dat je me er even op wijst ik zal wel even kunnen kijken of ik die er weer bij doe dit jaar,

Bovenaan