Lijstje Booomy

Booomy

Registered User
Na vele pracht lijsten al gezien te hebben op FMP, kan ik niet achter blijven.
Alles is inmiddels besteld en betaald en verwacht niet dat er nog iets bij komt. Heb besteld bij Haokan, vuurwerkhuizen en goedkopervuurwerk.nl met mooie kortingen.
Er komen verschillende project.De ideeën die ik heb zal ik de komende weken hier neer zetten.
Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.
Gr Lars
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/26324

D

Deleted member 17038

Guest
Oeii alles al besteld en geen ruimte meer om eventuele toekomstige toppers er bij te zetten? Ach als je dat zelf niet erg vind dan is het toch feest!
Mooie lijst hoor wat ga je er mee doen?

Gertjanberg

Registered User
Puike lijst hoor!! Netjes:hehe!:

Ben erg benieuwd naar je projecten.

Waar heb je trouwens je Marijn spullen gescoord?

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Wat een ontzettend mooi lijst zeg. Heel veel verschillende producten en ontzettend veel toppers zijn aanwezig.
Die toekomstige toppers komen volgend jaar wel, jij gaat zeker genieten [emoji6]

AWG

Registered User
absolute verveling die toe zal slaan, het is dat je nu je nog maar 8 uurtjes hebt om dit weg te jagen, anders had je je zeker verveeld.

zonder gekheid toplijstje kerel:smiling:

Booomy

Registered User
Sorry mannen btj late reactie ;-).

@ Anihalas: Als er echt nog nieuwe toppers op de markt verschijnen dan ga ik die zeker nog aanschaffen. Ben erg benieuwd naar de demo van Royal!! En naar de filmpjes van Evolution die in Nederland gemaakt zijn, dus er kunnen nog dingen bijkomen :). De ideeën voor de projecten zijn nog in volle gang maar zodra ik het weet zet ik ze uiteraard hier neer.
@ Gertjanberg: De Marijn producten had ik nog staan van vorig jaar. Dus dat scheelt weer een stukje budget.

Gr Lars

Bovenaan