Lijstje Awtw met collectiefoto + filmpje 10:00 projectje

Awtw

Registered User
Onderstaande heb ik al besteld, er komt nog wel het een en ander bij alleen moet ik eerst kijken naar wat ik ga kopen voor als afsluiter.

Ik ga ook nog naar Duitsland waar ik voor 200,- (schatting) op zal gaan halen.

De lijst met vuurwerk dat ik al heb besteld:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35888

Zelf kwam ik onderstaande tegen, waarvan mijn voorkeur uitgaat naar de Supernova. Onderstaand het lijstje dat ik zelf op het oog heb. Hebben jullie tips/toevoegingen dan hoor ik dat graag:

Geisha sixpack 50,-
Geisha Supernova 65,- (Mijn voorkeur denk ik)
Zena Vip Box 75,-
Dominator 2,0 (vuurwerktotaal) 50,-

'Beste' webshops waar ik gebruik van kan maken: Zena,Vuurwerkmania,vuurwerkoutletgroningen eventueel nog wel anderen. Budget ligt tot 75,- of hij moet heel erg vet zijn, dan wil ik er nog wel tien euro bij gooien.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Re: Lijstje Awtw (Advies gevraagd)

Weet je ook al wat je gaat kopen in Duitsland dan? En wat bedoel je met afsluiter? Speciale salute cakes of moet het gaan om een cakebox zoals de boxen die je al hebt ontdekt?
In Duitsland kan je namelijk ook mooie salute cakes kopen van bijvoorbeeld Lesli. Of ga je of het grabbelvuurwerk van de Aldi/Lidl?
Van die cakeboxen is de Sixpack mogelijk niet echt geschikt als afsluiter vind ik. Het zijn mooie kleuren maar het is niet echt een rammend spektakel! Dan eerder de supernova. Daar zitten ook lekkere cracklingboeketten bij die het altijd goed doen bij de leken.

Slomo

Banned

Dominator voor dat geld lekker laten staan. Geisha geen zinnig woord over te zeggen aangezien er alleen demo filmpjes zin (icm met RUBRO vrij link lol).

Verder kijk eens bij wolff dynasty heeft er toffe redelijk degelijk geprijsde monster cakes:D..
Cruety bv..

Awtw

Registered User

Weet je ook al wat je gaat kopen in Duitsland dan? En wat bedoel je met afsluiter? Speciale salute cakes of moet het gaan om een cakebox zoals de boxen die je al hebt ontdekt?
In Duitsland kan je namelijk ook mooie salute cakes kopen van bijvoorbeeld Lesli. Of ga je of het grabbelvuurwerk van de Aldi/Lidl?
Van die cakeboxen is de Sixpack mogelijk niet echt geschikt als afsluiter vind ik. Het zijn mooie kleuren maar het is niet echt een rammend spektakel! Dan eerder de supernova. Daar zitten ook lekkere cracklingboeketten bij die het altijd goed doen bij de leken.

Ik ben onbekend met de producten in Duitsland, wil onder andere grabbelvuurwerk daar gaan halen, maar als er wat moois is wil ik daar ook nog wel een mooie cake kopen voor rond de 60,-. Echter wil ik sowieso nu al wat moois halen voor de zekerheid.

Het moet echt een rammend spektakel zijn, ik wil gaan opbouwen in volgorde van klein naar groot en dit moet dus een grote zijn die de 'kleintjes' gaat overtreffen. Voorkeur lekker tempo,knallend en salute is mooi maar geen pre.

Awtw

Registered User

Dominator voor dat geld lekker laten staan. Geisha geen zinnig woord over te zeggen aangezien er alleen demo filmpjes zin (icm met RUBRO vrij link lol).

Verder kijk eens bij wolff dynasty heeft er toffe redelijk degelijk geprijsde monster cakes:D..
Cruety bv..

Heb je een linkje van de cruety ? Kan hem niet vinden..

Awtw

Registered User

Cruelty is ook erg mooi, denk dat ik die ook haal!
Maar niet als afsluiter.

Awtw

Registered User

Lijst ge-updated! Onderstaande is allemaal besteld en betaald.
Schermafbeelding_2014_12_13_om_14_07_21.jpg

Denk dat ik de lijst nu wel voor 80% af heb, denk dat ik nog wel wat cakes van Zena ga halen en misschien nog een cakebox. Heb nog wel wat budget maar moet er nu wel op gaan letten, mis ik nog iets dat ik absoluut moet halen ?

Awtw

Registered User

Inmiddels weer wat gehaald:

Extreme Salute 25,-
Cruelty 17,-
Killer Instinct 17,50, -

Zit er nu aan te denken om de 4-seasons of de immortal gold te halen of om voor die prijs zelf nog een project te maken ? Wat zou het meest indrukwekkend zijn ?

D

Deleted member 17038

Guest

Killer instinct is toch een cake die al in de 4 seasons zit of daar heel erg op lijkt? Ik moet eerlijk zijn je kan natuurlijk een heel mooi project maken maar de immortal gold en de 4 seasons besparen je de moeite en je toeschouwers zullen net zo onder de indruk zijn. Als je een project maken leuk vind dan moet je dat vooral doen. Maar anders zijn die boxen net zo indrukwekkend en een verstandige keuze.

Awtw

Registered User

Killer instinct is toch een cake die al in de 4 seasons zit of daar heel erg op lijkt? Ik moet eerlijk zijn je kan natuurlijk een heel mooi project maken maar de immortal gold en de 4 seasons besparen je de moeite en je toeschouwers zullen net zo onder de indruk zijn. Als je een project maken leuk vind dan moet je dat vooral doen. Maar anders zijn die boxen net zo indrukwekkend en een verstandige keuze.

Ik heb nog geen ervaring met doorlonten, maar raar werk lijkt het me niet. Het is immers een hobby, het gaat mij er om dat ik iets heb dat de rest zal overtreffen wat ik op mijn lijst heb staan. Ideeën voor doorlont projecten zijn welkom, hoogstwaarschijnlijk staat Duitsland ook op de planning!

White thunder1

Registered User
Re: Lijstje Awtw met collectiefoto

En hoe is het Duitse spul je bevallen?En je hebt best wel leuke producten uit de supermarkten,alleen beetje voorwerk doen

Awtw

Registered User
Re: Lijstje Awtw met collectiefoto

Ik ben niet naar Duitsland gegaan, dit omdat ik hier in Nederland al voor heel veel besteld had waardoor mijn budget het niet toeliet om voor nog eens 250,- te halen. Ik heb een mini project gedaan om 10:00 en om 00:00 een wat groter project. Mijn eerste project ooit en ik moet zeggen het is goed bevallen!

Ook de reacties van mijn familie die zelfs hebben aangeboden om mij volgend oud en nieuw financieel te gaan steunen, terwijl ze anders nooit iets met vuurwerk hadden en het maar zonde vonden. Ook was de hele straat even gestopt met afsteken om naar mijn vuurwerk te kijken en kreeg ik veel positieve reacties er op. Ze wilden ook niet geloven dat het allemaal legaal was.

Filmpjes en foto's volgen in de komende dagen.

Awtw

Registered User
Klein 10:00 projectje gemaakt mede ook om te kijken of het doorlonten zo goed zou gaan.

Van de week komt het filmpje met het 00:00 project!

Bovenaan