Lijstje 2014/2015 - UPDATED 21-12-2014

fireworks2dead

Registered User
Freaks!

Heb mijn vorige lijstje helemaal verwijderd en ben overnieuw begonnen. Dat kan als je nog nergens wat hebt besteld ;)
Ik had gezegd maar 250 euro te besteden, is 400 euro geworden, maar verder wil ik echt niet gaan, haha ^^
Heb nu mijn producten zo uitgezocht, dat ik alles kan kopen bij één winkel hier in Nijmegen (mijn woonplaats). Deze winkel dealt in de Zena collectie en dat kun je aan mijn lijstje ook wel zien ook denk ik. Ik heb geprobeerd van alles wat te pakken, knalcakes, cakeboxen, waaiers, toppers, pijlen, enz. Ik denk dat het aardig gelukt is, wat vinden jullie? Nog iets dat ik heb gemist en wat ik zou kunnen nemen? Van Zena vuurwerk dan natuurlijk xD

25x Sick 6 (1,99 euro ps)
1x Light Year (19,99 euro)
1x Moonlight Rockets (17,95 euro) --> Staat btw niet in product database
1x The Big 5 (49,95 euro)
1x Glitter Box (59,95 euro)
1x Double Fury (59,95 euro)
1x Super 500 (19,95 euro)
1x Blacklight (34,99 euro)
1x Monster Mania (24,95 euro)
2x Pyo’s Delight (19,99 euro ps)
2x The Beast (19,99 euro ps)
2x Matrix (9,95 euro ps)
1x Crackling Whistler (6,95 euro)
1x Zena Triumph (gratis bij bestelling)

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34149

Ik blijf de lijst zo nu en dan aanpassen, hij is nog alles behalve definitief, zo veel keuzes xD

Groet, fireworks2dead

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Re: fireworks2dead lijstje 2014/2015

Ik denk dat je een prima lijst hebt. Wat voor een tips zou je van ons willen? Afsteekvolgorde? Of producten omruilen voor andere producten? Oftewel twijfel je zelf nog ergens over? Heb je het al besteld? En heb je nog budget over voor onze tips?

fireworks2dead

Registered User

Nee extra budget is er helaas niet, eventueel nog wat omruilen... misschien hebben jullie over sommige van mijn producten mindere positieve ervaringen, dan weet ik dat graag. Afsteekvolgorde is bij mij wel een beetje bekend. Ik twijfel nog wat over de Beast 2x (tegelijk afsteken), zie veel goede reacties op deze cake, maar ik hoorde van sommige ook dat hij tegen viel, wat vinden jullie?

Smeer

Registered User

Mooi lijstje!
zelf vind ik de killer instinct heel mooi van rubro.
En voor zover ik weet is flacon dit jaar niet afgekeurd.
Ook nog steeds overal te bestellen. :smiling:

fireworks2dead

Registered User

Heb mijn hele collectie veranderd tov vorige keer, zie startpost.....
Keuzes maken blijft moeilijk ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan