Lijst Vonk

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Weet je zeker dat je de White Blink 2x gaat nemen? Ik heb hem vorig jaar gehad en hij viel me nogal tegen.

Had er vorig jaar al een paar uit deze serie en vond ze wel ok, en op film komt de white blink goed over. Schiet ze per 2 dus zie wel of het wat is.

polleke45

Registered User
Had er vorig jaar al een paar uit deze serie en vond ze wel ok, en op film komt de white blink goed over. Schiet ze per 2 dus zie wel of het wat is.

Per 2 zal het er wel beter uitzien:wink:. Ik vond ze op de filmpjes ook heel goed maar in de straat... minder.

Jean Cross

Registered User
Per 2 zal het er wel beter uitzien:wink:. Ik vond ze op de filmpjes ook heel goed maar in de straat... minder.

Heb vorig jaar 3x de white blink met 3x de Silver Palm geschoten, maar vond de White Blink eigenlijk erg goed.! Had ze vorig jaar op de Demo van Milheeze gezien en was verkocht.! Maar die 3 in de straat vielen me alles behalve tegen.! Maar wellicht komt het doordat ze per 3 gingen XD

Freddy

Registered User
Mooie lijst Vonk!!
Zie geen sound barrier bij de Wolff producten. Maar met 4 stuks Silver Salute komt het ook goed;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
toen ik het topic zag dacht ik 'een nieuwe partij voor de tweede kamer namelijk : lijst Vonk' haha

maar mooie lijst idd

Nou wie weet....eens kijken wat ik kan betekenen voor het vuurwerk in nederland.

Mooie lijst Vonk!!
Zie geen sound barrier bij de Wolff producten. Maar met 4 stuks Silver Salute komt het ook goed;)

Sound barrier is zeker goed...maar ja je kan niet alles hebben he hahaha.

Freddy

Registered User
Als ik kijk naar die mega lijst van je, dan kan er een Sound Barrier er ook nog wel bij haha.
Geniet er maar lekker van! jij komt je uurtjes wel door!

Bovenaan